Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Rhine_ schreef:10 cm ik best veel (ik ben 150 en als ik op een shet van 1m zit komen mijn voeten niet eens ze ver.).
EskeGirl schreef:Rhine_ schreef:10 cm ik best veel (ik ben 150 en als ik op een shet van 1m zit komen mijn voeten niet eens ze ver.).
Ik weet haar exacte lengte niet(zijzelf ook niet) en ik ben niet goed in schatten.
Maar ze is acht(Bijna negen). Ik ben 1.77 en meer dan een kop groter, dus daar komt de schatting vandaan...
EskeGirl schreef:Rhine_ schreef:10 cm ik best veel (ik ben 150 en als ik op een shet van 1m zit komen mijn voeten niet eens ze ver.).
Ik weet haar exacte lengte niet(zijzelf ook niet) en ik ben niet goed in schatten.
Maar ze is acht(Bijna negen). Ik ben 1.77 en meer dan een kop groter, dus daar komt de schatting vandaan...
TheJokerr schreef:ik vind haar te groot, ze moet op de laatste foto haar knieën buigen en als ze strekt dan komt ze tot aan de knieën dus nee past niet
wat moet ze trouwens met een takje als zweep??
koop dan een fatsoenlijke zweep als je toch zo graag iemand erop moet hebben...
TinekeHorses schreef:@EskeGirl: Vind het nog wel kunnen, maar voor echt nog intensief rijden niet. Maar zo te zien is het er alleen rondjes op rijden.
Citaat:Op dit moment hebben we wel een goeie zweep, van de eigenaar mogen we geen spullen gebruiken die op andere paarden zijn geweest, en mijn dressuurzweep is een beetje te lang en bij andere paarden geweest, die van haar ook. M'n nieuwe zweep heb ik voor Sinterklaas gekregen, de eerste foto was van wat eerder.(btw, zweep(('tak)) gebruikten we nauwelijks, alleen bij hulp met sturen, en soms had ze even een tik nodig om weer te weten dat ze nog naar iemand moet luisteren, maar van nature tik ik niet veel, zij dus ook niet)
En rolmaat zal ik regelen
femkesofie schreef:Citaat:Op dit moment hebben we wel een goeie zweep, van de eigenaar mogen we geen spullen gebruiken die op andere paarden zijn geweest, en mijn dressuurzweep is een beetje te lang en bij andere paarden geweest, die van haar ook. M'n nieuwe zweep heb ik voor Sinterklaas gekregen, de eerste foto was van wat eerder.(btw, zweep(('tak)) gebruikten we nauwelijks, alleen bij hulp met sturen, en soms had ze even een tik nodig om weer te weten dat ze nog naar iemand moet luisteren, maar van nature tik ik niet veel, zij dus ook niet)
En rolmaat zal ik regelen
Ik vind haar te groot, dat van die tak vind ik ook een beetje raar... een zweepje is er niet voor om te slaan!