Ik heb in het vorige topic het al eerder gevraagd. Toen waren de meningen verdeeld. Nu kreeg ik laatst een opmerking van een voorbijganger dat ik veels te groot was. Wil dus graag nog eens jullie mening. We rijden voornamelijk buitenritten van ongeveer een uur waarvan veel stappen.
bovenste: past precies onderste: benen passen goed, maar bovenlichaam misschien niet, groei je nog? want als je pony er geen last van heeft kan het nog best
Dagmar_1995 : Je benen passen perfect, maar je bovenlichaam is toch wat te groot waardoor het geen fijn beeldje word om naar de kijken maar als je pony er geen last van heeft en jij gewoon goed je evenwicht kan houden past het nog, maar als je groeit dan zal het best een probleem kunnen worden...
Ik groei gelukkig niet meer Zelf had ik ook wel het idee dat ik toch wel wat aan de grote kant ben. Maar volgens mij heeft ze er weinig tot geen last van. De ostheopaat komt regelmatig om haar rug te controleren, ik zal morgen eens aan mijn instructice vragen wat ze van mijn evenwicht vind. Wel zijn we bezig met het beleren voor de kar dat ik over een tijd wel kan gaan minderen met rijden.
Prima, dan hebben wij niks meer te zeggen! kijk dit is nou iemand die respect toont en de Ostheopaat laat komen om te kijken of alles goed zit zo iemand moet je hebben voor je pony dikke duim, en dat je gaat minderen met rijden, helemaal toppie zullen we haar vast wel itp zien met een karretje erachter?
Dagmar_1995
Geplaatst: 20-08-10 15:49
Wat leuk om te horen, Dankjewel!! zodra ze helemaal beleerd is krijgen jullie zeker foto's te zien
ik ben zelf 1.75 en boy is 1.44 en ik weeg 53 kilo. ik vind zelf dat ik vrij groot voor hem ben maar op wedstrijden heb ik nog niks gehoord over dat ik te groot