Aangezien mijn topic gesloten is : Ik ga misschien een verzorgpony nemen en ik maak me zorgen. Hij is 1.44m, ik ben 1.68m en weeg 75-80kg. Ben best zwaarlijvig en ik vraag me af of ik niet te zwaar zal zijn voor hem. Wat ik met hem wil doen? Ik wil best wel ies serieuzer dressuren en af en toe een sprongetje, niet te hoog, en ook niet heel intensief trainen. Verder af en toe een buitenrit. Foto's van de combi heb ik niet, maar wel van de pony :
Joycebunny: Ik heb even naar de foto's in een topic van jou gekeken en ík denk dat het nog best wel kan. Je bent niet zwaarlijvig, je bent stevig en die pony is ook niet superslank. Maar we kunnen het natuurlijk het beste beoordelen als je een keer een foto van jullie tweetjes plaatst.
xMarloes
Geplaatst: 04-03-10 18:39
JoyceBunny : denk ook dat het echt te zwaar is....
DLS : het kan denk nogwel, maar je wordt al wel aan de grote kant
Destination
Geplaatst: 04-03-10 18:42
Joycebunny: ik denk dat het nog wel kan, ik heb foto's van je gezien in je topics en daar valt het nog wel mee het is op zich ook een redelijk stevige pony, die veel kan dragen
_DLS_ : ik vind je te groot je bovenlijf steekt er een heel stuk bovenuit
Joycebunny: kwa lengte vind ik het zoiezo nogwel gaan, ik denk dat de pony je ook nog wel kan houden, heb je misschien toch geen foto's?
_DLS_: om heel hard aan het werk te zetten misschien niet, maar recreatief rijden of een beetje trainenvindik nogwel gaan.. je bovenlichaam is inderdaad aan de lange kant, maar ikdenkdat de shet/pony er geen moeite mee heeft.
loyce_
Geplaatst: 04-03-10 18:45
DSL kan nog wel Alleen niet meer groeien hea. vind het wel meevallen met haar bovenlijf/benen hoor.. Jah idderdaad voor lekker recratief