(even voor de duidelijkheid) tips over mn houding mogen via pb gegeven worden, pony is 5 mnd onder het zadel en schud tijdens het rijden ontzettend met zijn hoofd, op deze foto schudde hij ook heel erg met zn hoofd.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jeika schreef:ik vind het persoonlijk te groot.
Shirley schreef:Vind de pony te slank ten opzichte van jou.
Als het een stevige haflinger (voorbeeldje) zou zijn, geeft dat een heel ander plaatje.
Karla schreef:Ik denk dat het ook grotendeels aan de foto ligt. Jij komt wat uit het zadel door de galopsprong en het paard lijkt erg kort door de pas die hij maakt. dit geeft een beeld wat iets uit verhouding lijkt te zijn en daardoor erg vertekend. We kunnen het beter beoordelen als je een betere foto (of filmpje natuurlijk) van de zijkant hebt waarbij je gewoon in het zadel zit en het paard normaal staat, van deze ene momentopname kunnen we eigenlijk niet goed beoordelen. Vanaf deze foto zou ik ook zeggen dat je te groot bent, maar dat kan op een andere foto weer heel anders lijken
SindyKaya schreef:Ik vind je te groot ( die op de vorige pagina ook ), soms hebben penny's toch gelijk
pippaamulann schreef:Als je gevorderd rijdt mag je gewoon 1/3 van je paard zijn lichaamsgewicht zijn, het is nog een jonge pony dus stel dat hij rond de 300-350 (weinig bespiering) zou wegen.. Dit meisje kan echt geen 100 kilo wegen hoor ! HAAHHA
pippaamulann schreef:Als je gevorderd rijdt mag je gewoon 1/3 van je paard zijn lichaamsgewicht zijn, het is nog een jonge pony dus stel dat hij rond de 300-350 (weinig bespiering) zou wegen.. Dit meisje kan echt geen 100 kilo wegen hoor ! HAAHHA