kan echt niet meer wachten

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
drenterxx schreef:Wil je er een van spirit en ajax trekken?
mariska_YeDo schreef:drenterxx schreef:Wil je er een van spirit en ajax trekken?
Ik ga proberen spir te krijgen dit weekend. Dus als dat lukt komen dr sws veel fotos van spir(we krijgen 4 ponys xd. )
We willen graag : maxime, spirit, duo en garlic. Maar als dat zo lukt is t een wonder. Of we nemen 3 rp's en 1 lp (we hebben 3 huisjes, van die nieuwen)
lotlot2 schreef:Best rare vraag maar oke,
Als jullie iemand op 1 van de pony's ziet rijden die te groot is zeggen jullie daar dan wat van?
mariska_YeDo schreef:drenterxx schreef:Wil je er een van spirit en ajax trekken?
Ik ga proberen spir te krijgen dit weekend. Dus als dat lukt komen dr sws veel fotos van spir(we krijgen 4 ponys xd. )
We willen graag : maxime, spirit, duo en garlic. Maar als dat zo lukt is t een wonder. Of we nemen 3 rp's en 1 lp (we hebben 3 huisjes, van die nieuwen)
Soofjesuper schreef:mariska_YeDo schreef:
Hoe vroeg ga je dan
drenterxx schreef:mariska_YeDo schreef:
Leuk! Spir is zo liefmaar zoooo populair