Schleich Paarden [Deel 11]

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

JoycexEnya

Re: [Centraal] Schleich Paarden [Deel 11]

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 19:31

Mijn kalender is ook binnen ik houd hem dicht iig een poging tot :P. Ook zijn mijn menkarren gekomen.
Afbeelding
Afbeelding

Hen ook eem youtube kanaal heet Eva schleich

Joyce_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 19:35

Leuk die adventkalenders allemaal! Ik word jaloers, ik wil ze oooooook! :D

Maar nu ik die foto van de achterkant zie he, ligt het aan mij of is die arabier een beetje vreemd opgezadeld? :+
Dat zadel ligt kei ver naar achter, de peesbeschermers veel te hoog en omgedraaid _O-

Blackbirb

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 19:35

Hi @LoveHorse27 haha leuk om je hier te zien langskomen!

Ik heb even een algemeen vraagje, ik heb problemen met de iOS 8 updathe dus nu kan ik niet via internet foto's uploaden. Heeft iemand misschien hier een andere manier voor?

@birgitje let je wel op de onliners had je ook al een pb gestuurd ;)

Aaah @wannuu, zo als gewoonlijk weer een prachtige cust!

@alle Mullers en exclusieve hoeveel worden het er nou nog! Het lijkt niet op te houden! Ik vind overigens de Mullers van dit jaar wel erg mooi, waren alle paarden maar zo beschilderd!

Nou, mij zal je waarschijnlijk een tijdje niet horen door #*<%* Apple

Bye
Ps. Ik heb ook een youtube kanaal, nog niet heel geweldig ofzo, maar goed het heet modell horse theories.

Binkie_Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 19:53

wanuu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-14 21:38

Joyce_R schreef:

Maar nu ik die foto van de achterkant zie he, ligt het aan mij of is die arabier een beetje vreemd opgezadeld? :+
Dat zadel ligt kei ver naar achter, de peesbeschermers veel te hoog en omgedraaid _O-

Ligt niet aan jou .... :') :') :') Zijn jouw Trakehners ook zo belachelijk geverfd trouwens?

AmyLyklama schreef:
Ik heb even een algemeen vraagje, ik heb problemen met de iOS 8 updathe dus nu kan ik niet via internet foto's uploaden. Heeft iemand misschien hier een andere manier voor?

@birgitje let je wel op de onliners had je ook al een pb gestuurd ;)

Ik heb sowieso geen ervaring met Apple, vind het besturingssysteem vreselijk. Er bestaat een Photobucket app, moet je maar even kijken of jij dat kan gebruiken, kost niks namelijk ...
Daarbij is het niet echt de bedoeling zelf moderatortje te gaan spelen, ik wil namelijk geen ruzie's. Je kan een bericht melden aan een moderator door op het uitroeptekentje te drukken. :Y)

YvonRondo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 21:54

Joyce_R schreef:

Jup, en de frontriem ligt achter de oren :')

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 22:41

wanuu schreef:
Joyce_R schreef:

Ligt niet aan jou .... :') :') :') Zijn jouw Trakehners ook zo belachelijk geverfd trouwens?

Ik heb ze zelf niet, maar ik heb er wel al meerdere foto's van gezien en ik had al een idee had ze verschrikkelijk slordig geschilderd waren. Als je kijkt naar de bles, die lijkt wel gewoon afgeraffeld, alsof ze op het laatste moment nog even hebben bedacht er een bles op te zetten... :n

En over dat opgezadelde paard, tsja... :') . Ik denk niet dat de gene die die foto heeft gemaakt enig verstand heeft van schleich, of van paarden in het algemeen :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 10:51

Hoeveel kost zo'n adventkalender?
En wat krijg je dan precies?

YvonRondo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 11:41

Belle2000 schreef:
Hoeveel kost zo'n adventkalender?
En wat krijg je dan precies?

Het kost ongeveer 25 - 30 euro en je kunt bij de afbeeldingen zien wat er precies in zit. ;)

Joyce_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 15:01

IJslander14 schreef:
Joyce_R schreef:

Jup, en de frontriem ligt achter de oren :')

Oooohjaa die frontriem! Maakt het nog erger! _O-

wanuu schreef:

Jaaa nou, ik had inderdaad al verhalen gehoord dat ze ontzettend lelijk zouden zijn. En ik moet zeggen dat ik het nog best mee vind vallen! Ik kan niet zeggen dat ik ze nou echt schitterend geschilderd vind, of dat het heel precies gedaan is, maar ontzettend lelijk vind ik meevallen! Vooral wat grof, zoals de eerste Schleich aftekeningen eruit zagen zeg maar, grove lijnen en vegen. Maar complimenten erover kan ik wel achterwege laten ja :D Het veulen daarentegen heb ik niks op aan te merken!

Zoals beloofd! Een foto van onze Schleich fotostudio! :):)
Afbeelding

En het resultaat!
Afbeelding

Het resultaat is niet de meest perfecte foto, want zie dat de kwaliteit door het uploaden flink achteruit is gegaan, maar het geeft een indruk wat voor foto's eruit gaan komen. De verfijning moet nog komen :)
Willen ook nog een extra lamp aanschaffen voor wat extra belichting

Blackbirb

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 16:06

@wannuu: oja oeps, sorry mijn fout.

Die advents kalender is trouwens wel heel beroerd in elkaar gezet trouwens := ik ben dit soort dingen overigens wel vaker tegen gekomen bij schleich.

@Joyce_R gaaf die studio zo! Is het nog veel werk geweest?

schleich15

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 16:11

Joyce_R schreef:

vergeet de frontriem niet die achter de oren is meegeschoven _O- _O- _O- _O- :') :') :') :')

Aha maar kijk weet je ik denk dat ik snap waarom dat gedaan is! Dat hoofdstel is te groot voor de arabier merrie 2014 dus ik denk dat ze daarom die frontriem zo ver naar achter hebben gedaan zodat t beter bleef zitten. Maar dat zadel? I dont get that :\ %)

Joysieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 18:50

Afbeelding
Leuk fotootje van een van de september schleichs :)

wanuu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-14 19:06

Oh Joys wat gaaf. Ik vind dat oornetje en peesjes helemaal niet storen! Iedereen klaagt daar over ....

Ik ben blij! :)
Hij is super gaaf voor zijn prijs, weinig schade .... Tof!!
Afbeelding
Afbeelding

Joysieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 20:04

OEEEHHH DE SUPERPINTO! Gaaf!
Ik vind het paard met oornetje alleen wel een raar achterbeen hebben, kijk maar:
Afbeelding
Dat is dan weer jammer :(
Ik vind het oornetje en de peesjes ook niet echt storen, ze zien er ook redelijk realistisch uit als je het vergelijkt met de peesjes van de manegepony :')
Het originele schleich tuig en de ruiter zijn trouwens wel echt achterlijk lelijk.. Dus daarom had ik maar snel mijn belville en A Heart for Horses tuig er op gegooid :7

LoveHorse27

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 20:33

@joysieee geweldige foto's

Het is mijn mening maar sommigen paarden exclusieve bijv 2014 zoals de Arabische merrie vindt ik best lelijk geschilderd dat vind ik de laatste tijd wel meer de andere heel mooi maar sommige echt vreselijk!❤️

EsmeeSenja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 20:40

Joysieee schreef:
OEEEHHH DE SUPERPINTO! Gaaf!
Ik vind het paard met oornetje alleen wel een raar achterbeen hebben, kijk maar:
[ Afbeelding ]
Dat is dan weer jammer :(
Ik vind het oornetje en de peesjes ook niet echt storen, ze zien er ook redelijk realistisch uit als je het vergelijkt met de peesjes van de manegepony :')
Het originele schleich tuig en de ruiter zijn trouwens wel echt achterlijk lelijk.. Dus daarom had ik maar snel mijn belville en A Heart for Horses tuig er op gegooid :7

Ik vindt het tuig van schleich ook achterlijk duur :((
Voor de rest heb ik trouwens mijn paardje senja al een tijdje binnen maar kan vanwege IOS 8 geen foto's uploaden :Y) En ja de adventskalender arabier is echt erg achterlijk opgezadeld :Y)

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-14 21:00

Wat is er eigelijk zo speciaal aan de superpinto :o ?

EsmeeSenja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 09:36

KittyDylan schreef:
Wat is er eigelijk zo speciaal aan de superpinto :o ?

Nou je kent toch wel de normale super pinto? Bij die zijn de kleuren omgedraaid ! Daar heeft hij rode vlekken op een witte achtergrond zo als het hoort zo gezegd maar de super pinto is een eenmalige fabrieks fout waardoor hij witte vlekken heeft en een rode onder kleur dit is speciale fout en daardoor is het een soort van exclusive schleich geworden en ja dat kost daarom ook wat :( de echte verzamelaar moet ze allemaal hebben dus de super pinto ook

Joyce_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 14:59

Joysieee, wat een super gaaf setje is dat! erg leuk!

Wanuu, die is inderdaad in super goede staat! Da's mazzel met zo'n model! Gefeliciteerd met je aankoop +:)+

Deejay102

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 15:14

Hoi, net dit toppic, al veel leuke spulletjes tegen gekomen ik maak zelf ook spulletjes (dekens, halsters......) die ik ver koop.

LoveHorse27

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 16:30

Deejay102 schreef:
Hoi, net dit toppic, al veel leuke spulletjes tegen gekomen ik maak zelf ook spulletjes (dekens, halsters......) die ik ver koop.

leuk kan je foto's maken en hier op bokt zetten?

Joyce_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 16:57

Deejay102 schreef:

Welkom Deejay!
Hebben een hoop leuke nieuwe mede-kletsers!

-

Afgelopen week hadden we het over de Mullers, en ik vernam dat er veel vraag is naar de Mullers. Stuur mij eventjes een PB als je ze nog zoekt.

xToverlampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 17:43

Hoi! Ik ben Lieve, ik ben 12 jaar , en dol op schleich en paarden! Ik heb ooit wel een repaint gemaakt, maar die was niet zo mooi.... Tuig maak ik een beetje, ik maak wel eens een deken of uitrijden en dekjes enzo. Ik wil wat vragen: Waar kopen jullie leer enzo? of wat voor leer moet je gebruiken? want ik heb geen leer etc.

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 14:52

Met welke lijm moet je leer lijmen?