Hen ook eem youtube kanaal heet Eva schleich
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Joyce_R schreef:Leuk die adventkalenders allemaal! Ik word jaloers, ik wil ze oooooook!![]()
Maar nu ik die foto van de achterkant zie he, ligt het aan mij of is die arabier een beetje vreemd opgezadeld?![]()
Dat zadel ligt kei ver naar achter, de peesbeschermers veel te hoog en omgedraaid
AmyLyklama schreef:Ik heb even een algemeen vraagje, ik heb problemen met de iOS 8 updathe dus nu kan ik niet via internet foto's uploaden. Heeft iemand misschien hier een andere manier voor?
@birgitje let je wel op de onliners had je ook al een pb gestuurd
Joyce_R schreef:Leuk die adventkalenders allemaal! Ik word jaloers, ik wil ze oooooook!![]()
Maar nu ik die foto van de achterkant zie he, ligt het aan mij of is die arabier een beetje vreemd opgezadeld?![]()
Dat zadel ligt kei ver naar achter, de peesbeschermers veel te hoog en omgedraaid
wanuu schreef:Joyce_R schreef:Leuk die adventkalenders allemaal! Ik word jaloers, ik wil ze oooooook!![]()
Ligt niet aan jou ....![]()
![]()
Zijn jouw Trakehners ook zo belachelijk geverfd trouwens?
IJslander14 schreef:Joyce_R schreef:Leuk die adventkalenders allemaal! Ik word jaloers, ik wil ze oooooook!![]()
Jup, en de frontriem ligt achter de oren
wanuu schreef:Ligt niet aan jou ....![]()
![]()
Zijn jouw Trakehners ook zo belachelijk geverfd trouwens?
Joysieee schreef:OEEEHHH DE SUPERPINTO! Gaaf!
Ik vind het paard met oornetje alleen wel een raar achterbeen hebben, kijk maar:
[ Afbeelding ]
Dat is dan weer jammer
Ik vind het oornetje en de peesjes ook niet echt storen, ze zien er ook redelijk realistisch uit als je het vergelijkt met de peesjes van de manegepony![]()
Het originele schleich tuig en de ruiter zijn trouwens wel echt achterlijk lelijk.. Dus daarom had ik maar snel mijn belville en A Heart for Horses tuig er op gegooid
KittyDylan schreef:Wat is er eigelijk zo speciaal aan de superpinto?
Deejay102 schreef:Hoi, net dit toppic, al veel leuke spulletjes tegen gekomen ik maak zelf ook spulletjes (dekens, halsters......) die ik ver koop.