Schleich Paarden [Deel 11]

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

xminoes

Re: [Centraal] Schleich Paarden [Deel 11]

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 14:55

@juliette61 je kan ook een lijmpistool gebruiken. die koop je voor drie euro bij de action. secondelijm kan ook wel.

ik heb zelf nog een zadeltje gemaakt. het moet een springzadel voorstellen
Afbeelding
tips zijn welkom

faunty

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 15:41

Ik zou voor een springzadel de zweetbaden iets korter en meer naar voren maken , verder vind ik hem heel mooi !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 19:00

Wat mooi! Waar halen jullie leer vandaan?
Vinden jullie die vz ook altijd zo duur?
Vreselijk!

Joyce_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 19:07

Onze Mullers zijn binnen! :):)
Ik vind ze erg mooi geworden! Vooral de Lippizaner vind ik echt geweldig! :~
De Arabier blijft een stom model, maar ze hebben echt moeite gedaan om de modellen levensecht te maken. Complimenten voor Muller!

Afbeelding

lideli

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 19:24

Ik begin ze steeds leuker te vinden.
Eerst dacht ik nou...
Maar nu wordt ik er langzaam gek op :)

luna1604

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 19:26

ja inderdaat de lippizaner vind ik ook de beste. de Camargue paard vind ik ook wel leuk maar die hannoveraan is niet zo mooi als de normale en de Arabische merrie ook vind ik.

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 19:27

Hoeveel kosten de mullers? Ik wil weer schleich kopen.of de kalender of deze (als de prijs ong hetzelfde ligt)

Binkie_Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 19:27

Ik heb mijn AHFH setje binnen! Ik weet alleen niet hoe ik foto's moet plaatsen...

Joyce_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 19:35

lideli schreef:
Ik begin ze steeds leuker te vinden.
Eerst dacht ik nou...
Maar nu wordt ik er langzaam gek op :)

Je haalt me de woorden uit de mond! Precies dat! Eerst vond ik het maar modellen die je kocht omdat ze 'erbij horen', maar nu ben ik sinds deze serie echt een beetje fan! Ben alweer benieuwd naar die van volgend jaar!

En tevens de modellen van 2015! Als die net zo'n succes zijn qua verf als deze, belooft dat wat! Alleen de modellen nog even fatsoeneren dan beste Schleich -O- Ze zijn zo wankel de afgelopen jaren.

birgitje schreef:
ja inderdaat de lippizaner vind ik ook de beste. de Camargue paard vind ik ook wel leuk maar die hannoveraan is niet zo mooi als de normale en de Arabische merrie ook vind ik.

De arabische blijf ik echt vreselijk vinden.. haha. Zelf afkomstig uit de Arabische paardenwereld, en dan is dit model pijnlijk om te zien :+ Ik hoop echt als ze een Arabische hengst uit gaan brengen volgend jaar dat die mooi gaat zijn!
De Camarque is inderdaad ook niet verkeerd :)

KittyDylan schreef:
Hoeveel kosten de mullers? Ik wil weer schleich kopen.of de kalender of deze (als de prijs ong hetzelfde ligt)

Dat is afhankelijk waar je ze vandaan haalt. In Duitsland zelf halen kosten ze zo ongeveer €7,00 per stuk. Maar Duitsland is voor sommigen best een stukje dus komt stevige benzinekosten bij en als je ze laat verzenden zit er weer verzendkosten bij. Dus je moet er op rekenen dat je er niet voor €7,00 per stuk aan kan komen, tenzij je in de buurt woont :) Maar het model los heb je gewoon wel voor die prijs! Er aan komen is nog een hele investering :P

Binkie_Eline schreef:
Ik heb mijn AHFH setje binnen! Ik weet alleen niet hoe ik foto's moet plaatsen...

Hiervoor verwijs ik je naar deze link van bokt: http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Help#Hoe_p ... oto.27s.3F
Daar staat de uitleg :)

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 19:38

En waar zou je ze kunnen bestellen?

Joyce_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 19:41

KittyDylan schreef:
En waar zou je ze kunnen bestellen?

Je kan ze helaas niet naar Nederland laten verzenden.. Dat is het lastige er aan. Dan zou je toevallig iemand in Duitsland moeten kennen die ze voor je kan halen en ze op kan sturen.
En anders marktplaats en ebay goed in de gaten houden! Daar zitten ze op ongeveer €15 per stuk. Die prijs moet je wel tellen :)

ilovedandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 20:31

Heeii, zou ik ook mee mogen praten? Ik spaar ook schleich ik heb nu zo ongeveer 80 modellen. Ik heb ook 1 keer gerepaint en ik maak ook halsters. Met hoofdstellen en zadels ben ik nog niet zo druk bezig. Komt o.a door huiswerk. Zit nu in de 3e dus ja... over de mullers, ik vind ze echt leuk, maar dat kan ook komen omdat ze gewoon speciaal zijn :P. Mijn oma gaat dit jaar nog naar Duitsland en ze zei dat ik een lijstje mocht maken met wat ik wil hebben! Natuurlijk haalt ze er niet alles van hoor, dat zou wel erg veel worden. Verder ga ik binnenkort de nieuwe stal kopen met accessoires en de setjes + wasplaats. Heb er voor gespaard.
Nou dit was het wel sorry voor het lange bericht :')

Nathas

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 12:43

Deze zijn vandaag binnen gekomen *\o/*

Afbeelding

silvericathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 13:04

Ben benieuwd wanneer mijn kalender dan komt... nog niks erover gehoord dat hij verzonden zou zijn namelijk....

Ga je hem al open maken?

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 13:09

Nathas schreef:

[ Afbeelding ]

Hoe duur was tie?
En waar koop je hem? :)

Joyce_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 15:28

Nathas schreef:

[ Afbeelding ]

Oooh gaaf Nathas!
Had je ze ook bij Otten besteld? Als zo is, dan zullen die van ons ook wel snel binnen komen hoop ik!

YvonRondo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 16:40

Leuk Nathas! Ik heb hem ook net binnen, maar dan alleen de paarden editie, samen met de grote voederset en de ontbrekende amateurruiter! *\o/*

Nathas

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 17:20

Ik heb ze besteld bij de eu shop, daar waren ze in de aanbieding. Ik heb hem al los gemaakt de 2 exclusieve herders zijn nieuwe modellen. De Mullers heb ik ook besteld :) vanavond ff geld overmaken en dan heb ik ze als goed is volgende week. :o tevens heb ik 2 oude modellen gewonnen op ebay *\%/* dus helemaal blij ben benieuwd wanneer die binnen komen... Dat is de oudste zebra en basset hound

Joyce_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 18:20

Ilovedandy, natuurlijk mag je ook mee praten! Welkom!

Erg leuk zeg die kalender, ben nu erg benieuwd! :o Wij hebben nog geen bericht gehad over een eventuele levering, dus hopen dat het niet te lang duurt. :D
Edit: hebben jullie foto's van de exclusive modellen in de kalenders? :)

Wij hebben wel de Schleich stal 43103 met de 2 exclusive Trakehners binnen gekregen!
Afbeelding

LoveHorse27

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 18:56

Joyce_R schreef:
Ilovedandy, natuurlijk mag je ook mee praten! Welkom!

Erg leuk zeg die kalender, ben nu erg benieuwd! :o Wij hebben nog geen bericht gehad over een eventuele levering, dus hopen dat het niet te lang duurt. :D
Edit: hebben jullie foto's van de exclusive modellen in de kalenders? :)

Wij hebben wel de Schleich stal 43103 met de 2 exclusive Trakehners binnen gekregen!
[ Afbeelding ]

wow ik vind ze zo geweldig alleen ik moet helaas noch effe sparen voor de stal maar dan ga ik ze echt kopeen echt waar!

LoveHorse27

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 18:59

hey ben door dolle heen als jullie mijn youtube kanaal kennen schleich sief heb ik 146 abonees ben er super blij mee en ik heb twee nieuwe paardjes!!!!!! :D :D ben er super blij mee als 1e fell pony merrie:Misty en!!! het rijsetje van 2014 met de amateur ruiter die is zoo mooi en zelfs het paard is ahhhhh!!!!! ik heb het beau genoemd en de ruiter jill dus tja dit was mijn nieuwsje van deze week en iedereen super leuke berichtjes!!! ben echt heeel gelukkig voor jullie /3

luna1604

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 19:05

hoe heet je

LoveHorse27

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 19:07

birgitje schreef:
hoe heet je

op youtube heet ik schleich sief

luna1604

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 19:09

ok ik ga eens zoeken
leuk ik ga abboneren :D
Laatst bijgewerkt door MaritB op 03-10-14 22:33, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: berichten samengevoegd, graag de EDIT knop gebruiken als je iets wilt toevoegen

Joyce_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 19:31

Dames, letten jullie op de oneliners? :o :D

LoveHorse27, jij bent lekker vrolijk! haha! Heerlijk! Leuk altijd nieuwe aanwinsten! Veel plezier ermee!

Bij ons heeft de 'fotostudio', na een tijdje links te hebben gelegen, nu echt vorm gekregen! De eerste foto's zijn geschoten en ze zien er goed uit! Al willen we er nog een lamp bij kopen, schijnt nog mooier te zijn dan. Ik zal morgen fotootjes plaatjes hoe het er uit ziet! :D