hm, ik denk dat het kan als je hem niet teveel belast. Geen middengalop dus, misschien wel een beetje stappen en draven terwijl je blijft lichtrijden. Zeker ook niet langer doorrijden dan een stuk of 45 minuten.
het is een manage pony aan de foto te zien of heb ik het helemaal fout? maar als je er een keer in de zoveel tijd bij de manage op rijd kan het geen kwaad denk ik.
Ik denk dat het een beetje een net-aan op net-niet geval is... Ik denk dat nog wel even past hoor!
ittheclown
Geplaatst: 10-07-13 06:26
Pony begint eindelijk wat vorm te krijgen ( laatbloeier haflingerxtinker) Dus vroeg me af wat jullie nu van onze combinatie vinden deze fotos zijn ook met ee rechtere horizon genomen.. weet dat mn houding belabberd is en ik de minst vlijende broek van de wereld draag maar door afvallen passen al mn andere niet meer lol. De eerste foto is een heel apart sta moment moet hard werken aan mn houding x-x Wennen aan zadel gee excuus meer maar zit er gewoon belabberd op ook omdat powny in het land.. lui is.. nou ja loopt braaf door tot je een paar overgangen gemaakt hebt dan vind hij het wel weer goed terwijl buiten het een beetje een bommetje is lol.
Ben nog steeds bezig met druk afvallen.. en alles wat er bij mij afgaat lijkt er bij ponymans aan te komen krijgt eindelijk een beetje paarden vorm lol ik denk dat jullie dat ook wel zullen zien met verschil van andere fotos van eerder waar het net een c pony leek.. is toch echt een D.. mischien inmiddels zelfs wel een E
Yay bedankt allemaal doen bijde erg ons best wat er bij mij afgaat gaat er bij hem aan, haha wil er zelf nog zeker 5 a 10 kilo afhebben, ons doel is volgend jaar de vierdaagse te rijden als we uitgeloot worden en hij het aan kan ik vind het wel zo eerlijk voor pony als ik dan ook in topvorm ben ^-^