Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
silvericathy schreef:Arghhh..... zou eind vorige week een schleich paard ontvangen, maar het is nog steeds niet bezorgd. Was brievenbuspost, en heb al eerder bij de verkoper gekocht en toen kwam het wel gewoon aan, dus ga er vanuit dat ze het bij de post zijn kwijtgeraakt.....![]()
![]()
wanuu schreef:Excuus als ik de bad-messenger ben, maar omdat ik de TS ben en dit wel belangrijk vind wil ik jullie er allemaal even aan herinneren, de regels ..
* Niet offtopic kletsen, blijf bij het onderwerp! Wil je toch gewoon offtopic babbelen, hebben we het huiskamer topic!
* Geen dubbele posts plaatsen, gebruik bij voorkeur de wijzig knop om iets toe te voegen aan je vorige post.
* Geen foto's van anderen Quoten, plaats deze in een link of verwijder ze geheel!
* Geen oneliners plaatsen of Slowchatten.
Daarbij is het ook niet toegestaan in deze topics spullen te verkopen / zoeken, dat hoort in de Bokt - Markt thuis en niet in dit topic
wanuu schreef:Ik heb er 1 die wel op diegene die jij laat zien lijkt. Mijn andere heb ik zelfs bij gedacht dat hij nep was, omdat de verf op sommige plekken heel waterig op is gebracht en niet dekt en er zit zelfs een grote veeg op zijn bil. Ook is de verf op sommige plekken vrij dik, op zijn schoft zitten wat kapot geklapte verfbubbeltjes en bij zijn voorbeen zit iets van een vingerafdruk.
Heb tot nu nog niks kunnen vinden dat het nep is, krijg het er namelijk met normaal spul (water e.d.) het er niet mee af en het model is niet behandeld met een ander soort vernis o.i.d.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
EsmeeSenja schreef:Ik zelf vindt de donkere leuker
Wat betreft de klei:
Kan je ook gewoon de knutsel klei gebruiken? Je weet wel de ' kinder ' klei
O en hij kan je dingen wegsnijden op een model b.v...om een hengst een merrie te maken!
wanuu schreef:EsmeeSenja schreef:Ik zelf vindt de donkere leuker
Wat betreft de klei:
Kan je ook gewoon de knutsel klei gebruiken? Je weet wel de ' kinder ' klei
O en hij kan je dingen wegsnijden op een model b.v...om een hengst een merrie te maken!
Yes, ik vind zelf de donkerdere ook mooier, op de slechte afwerking na dan, want het is echt vreselijk geverfd hoor![]()
Ik zie dat de meesten van jullie de "nieuwe" schildering hebben, die donkere is namelijk een oude schildering + hij is in Duitsland gemaakt. Ik weet dat het een oudere is door de manier hoe het jaartaal op de buik is aangegeven en alles staat gewoonweg anders. Dat is bij mijn Haflinger ruinen en TWH-hengsten ook![]()
Kinderklei? Van die fel gekleurde schattige klei die niet bedoeld is om te laten uitdrogen? Nee.![]()
Wat bedoel je met die laatste zin? Met hij? Richt je dan op mij? Zo ja, ik doe dat inderdaad.
Joyce_R schreef:Onze nieuwe aanwinsten van vandaag!
[ Afbeelding ]
Het exclusive springset 41381. In dit set is de ruiter en het tuig exclusief. En het exclusive set met drie veulens en een paddock 41385. In dit set is het IJslander veulentje het exclusive model.
Ik zal een dezer dagen ook een foto van onze pinto er op zetten!
EsmeeSenja schreef:schleich15 schreef:Ehmm kwil niet veel zeggen maar ik gebruik play-doh klei van de blokker een potje wit 1 eurootje ikheb n pracht resultaat haha
Oke bedankt voor de tip
Heb je foto's van het resultaat?