7 denk ik, maar er zal vast ergens een verdwaalde zijn..
- Bruine met leren kont - Bruin-Blauw geblokt met leren kont - Bruine - Blauwe met leren kont - Beige met leren kont( Draag ik bijna nooit ) - Blauwe ( Alleen in de zomer) - Witte met leren kont ( Voor wedstrijden enzo )
Ik heb er maar één Maar ik rij dan ook maar ongeveer twee keer per week, dus hij kan tussendoor uitgewassen worden (en het is een zwarte, dat scheelt in zichtbare vlekken). Ik wil nog wel een tweede, maar dat word gewoon even sparen. (en moet ook nog nieuwe handschoenen hebben, vrijwillge donaties welkom )
10, een blauwe, nog een blauwe, een blauw gestreepte, een blauw geruite, een bruin gestreepte, een rode ruitjes, een donkerblauw/zwart gestreepte, een witte, een rode(is kapot..), een biege(ook kapot..) En waarschijnlijk vergeet ik er nog een paar
Heb ik er nou echt zo veel? Haha, de ene week draag ik die het meest dat de ander:P xx
uhm..8 geloof ik ...maar eentje is een vrij kort, maar wel lekker voor in de zomer want hij is lekker dun en zandkleurig. Ik had eerst ook een witte maar die heb ik met speciale verf bruin gemaakt. Aangezien ik toen toch geen wedstrijden meer reed.
5 -een witte zonder zitvlak en steekzakken, maar met 1 zak -blauwe met zitvlak zonder steekzakken -blauwe zonder zitvlak en steekzakken -zwarte met steekszakken zonder zitvlak -beige met bruin sweare zitvlak en steekzakken