wammie ik vind je ook aan de grote kant.. ik denk dat je met je gewicht net op het randje zit, maar de pony is pas 4 dus ik zou zeggen vanwegen de leeftijd niet meer doen.
@ sannekee, ik vind je er nog niet te groot voor, maar het is een manege pony toch? en die moeten toch al zo veel lessen lopen dus ik zou ook zoals je zelf al aangeeft stoppen waneer jij zelf denkt van oke nu ben ik echt te groot.
@ sannekeee: Onduidelijk, ik kan er niet veel van maken. Ik dénk dat het nog wel kan. @ Wammie: Je bent te groot, overduidelijk. @ sannekeee (foto 2): past nog net idd. @ Sodeletuut: past nog goed, toch?
Hooi allemaal Ik had een tijdje gelden ook een bericht geplaatst en ik zou even laten weten dat ze nu van mij is en ik echt SUPER SUPER blij ben !!!!!!!!
GoLizz: Het beeld is niet heel erg mooi, maar je zit de pony niet in de weg en je bent volgens mij ook niet te zwaar. Lisetteq: Gefeliciteerd met je nieuwe paardje, ik vind jullie een leuk stel
@ GoLizz: Ik denk dat dit nog net kan. Ik zou je alleen geen meter 64 geven, moest ik nl. met mijn 66 op een pony van meter 37 gaan zitten. Absoluut geen zicht! @ lisetteq: Leuk paardje, past goed. Veel plezier ermee!
ik vind dat het nog nét kan hoe groot ben jij? En hoe groot de pony?
ik 1.65 en pony rond de 1.30 Maargoed, we weten dat we beiden te groot voor hem zijn, maar we zitten hem nog niet in de weg. Bovendien stappen we binnenkort over naar een grote pony, waardoor we hem dus alleen nog maar 2x in de week recreatief gaan rijden. (nu nog iemand ander zoeken die erop mag/wil/kan rijden)