Nonix, het vorige paard van inib @ bokt.. Hierna heb ik nog wat paardjes verzorgt/gereden.. maar 3 maandgeleden tot vorige week reed ik een merrie (krijgt volgende maand een veulen) wat echt mijn meisje is.. helaas word ze al snel verkocht..
Pepper, helaas uit het oog verloren, Pepper was van de manege en is begin 2007 verkocht. Pepper is een NAS appaloosa en officieel heet ze Soline N (Sabine N x Oleander) Als ik aan Peppie denk (zoals nu) krijg ik al een brok in me keel..
Caroutscha (pony van de manege). Vanaf de eerste keer dat ik op de manege kwam was ik al gek van Caroutscha. Ik mocht er in het begin noooit op rijden aangezien ze gruwelijk kan bokken, maar toen ik eenmaal mijn eerste ponykamp heb gehad en de manege-eigenares mij op Caroutscha had gezet omdat het mijn lievelingspony is, heb ik er behoorlijk vaak op gemogen (lees bijna elke week). Op de een of andere manier trok ik me tot haar aan. Ze beet ontzettend veel mensen en probeerde altijd te schoppen. Ik heb in het begin super vaak om haar nek gehangen met dekens verwisselen of net wat om maar niet geschopt of gebeten te worden.
Punkie Mijn schat, verkocht en terug gevonden na 2 jaar. En heb haar gekocht en aan een kinderboerderij geschonken hier in de buurt. Heb haar al wel een flinke tijd niet gezien
Stoert. Een super gave haflinger op de manege, helaas ging hij vrij snel weg en toen werd Dominique mijn favoriet. Grote merrie met 1 blind oog, maar súper lief! Als ik het geld zou hebben zou ik haar alsnog kopen, terwijl ze nu dik in de 20 is denk ik
Op manege Moleneind te Tilburg staat Orita, dat is sinds ik haar rijd al mijn lieveling, op de vorige paarden diei k reed had ik niet ech teen lieveling Helaas gaat de manege eind dit jaar weg naar 44/45 jaar bestaan te hebben. Orita is dus ook al verkocht helaas Zal even foto opzoeken