Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MelanieB schreef:trustHim schreef:ik denk overgens dat mijn pony dan ook wel in de koudbloedklasse valt, zie profiel
Denk het toch echt niet.
Een koudbloed is een sober ras als de fjord, tinker, haflinger shetlander, ijslander belgisch trekpaard enz.
En zover ik kan zien, is jou paard/pony geen koudbloed.
@ Lelanie, waarom niet?
Alleen maakt dat hetvoor mijiets minder leuk, omdat ik het leuker vind om tegen soortgenoten te rennen
Lelanie schreef:xMnOn schreef:
Ik meld waarschijnlijk nog een welsh pony aan.
Maar dat ligt eraan hoe ze tegen die tijd loopt.
En katja(smurffie) rijd op 1 van mijn ponys.
xmnon,welke camera fotografeer je?
Anders mag je mijn camera wel lenen tegen die tijd.
Kodak easyshare Z710
Welke jij?
Lelanie schreef:Canon 400D met 2 lenzen.
Ik heb denk geen tijd op die dag met foto's maken maar wil ook wel leuke fotos van
mijn paarden dus je mag hem lenen hoor die dag
Lelanie schreef:MelanieB schreef:Denk het toch echt niet.
Een koudbloed is een sober ras als de fjord, tinker, haflinger shetlander, ijslander belgisch trekpaard enz.
En zover ik kan zien, is jou paard/pony geen koudbloed.
@ Lelanie, waarom niet?
Alleen maakt dat hetvoor mijiets minder leuk, omdat ik het leuker vind om tegen soortgenoten te rennen
Mel,mij maakt niet uit hoor,vind alles best zolang het gezellig is
Maar er word zo moeilijk gedaan over ''koudbloed race''
Een koudbloed kan net zo goed een warmbloed paard verslaan in de race.
Niet elk dier is zo lomp hoor..
Mij maakt niet uit,vind alles best en leuk
Lelanie schreef:xMnOn schreef:
Ik meld waarschijnlijk nog een welsh pony aan.
Maar dat ligt eraan hoe ze tegen die tijd loopt.
En katja(smurffie) rijd op 1 van mijn ponys.
xmnon,welke camera fotografeer je?
Anders mag je mijn camera wel lenen tegen die tijd.
Kodak easyshare Z710
Welke jij?
Lelanie schreef:Canon 400D met 2 lenzen.
Ik heb denk geen tijd op die dag met foto's maken maar wil ook wel leuke fotos van
mijn paarden dus je mag hem lenen hoor die dag
kyrkelover schreef:er komt onderscheid in koud en warmbloed rassen. Shetlanders doen trouwens gewoon mee in de kleine maat.
En dan de gewone rassen onderverdeeld in hoogten. En andere categorien komen er zeker niet.
Lelanie schreef:Amber,lees mijn post eens goed.
Ik bedoel elk paard ken een paard verslaan zowel een koudbloed als een warmbloed.Het maakt geen zak uit wat voor ras een paard is.Een tinker,fries of fjord ken net zo goed een huis-tuin-keuken pony verslaan.
En agh mij maakt niet uit verschillende race of allemaal samen.gezelligheid moet altijd voorop staan.
Lelanie schreef:Amber,lees mijn post eens goed.
Ik bedoel elk paard ken een paard verslaan zowel een koudbloed als een warmbloed.Het maakt geen zak uit wat voor ras een paard is.Een tinker,fries of fjord ken net zo goed een huis-tuin-keuken pony verslaan.
En agh mij maakt niet uit verschillende race of allemaal samen.gezelligheid moet altijd voorop staan.
lovelucky schreef:Lelanie schreef:Amber,lees mijn post eens goed.
Beetje een onnozel antwoord vind je ook niet??? Als dat echt zo zou zijn, verklaar jij dan eens waarom je geen fjord tussen de engelse volbloeden op de renbaan ziet racen?
Amber_ schreef:Oh nee vanaf mijn kant is dat niet zo hoor.
Maar ik vind het onzin dat Lelanie zegt dat een Fjord zo makkelijk een andere kan verslaan. Wat lovelucky zegt, is toch ook waar.. ? Ik vind Lelanies antwoord gewoon verkeerd, en daar werd ik beetje huiverig van.
whitje schreef:so ik ben ook van de partij dan hoor alleen me paardje is er nu nog ff niet klaar voor maar als die zover is ben ik zeker van de partij.
Alleen .... als jullie die groepen van koud en warm bloeden doen ...waar moet ik dan bij met me kruising warm x koud
of mag ik dan 2x
email: chicolover_whitney@hotmail.com