Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
AlwaysH schreef:Ik heb mijn logo en banner opnieuw ontworpen, alles is zelf getekend/ontworpen.
Dit omdat ik het kanaal nu alleen houd en blauw en zwart leuker vond. De eenhoorns uit het logo heb ik ook zelf gemaakt:)
Likje in mijn bio hieronder, ik hoor graag wat jullie mening is!
AlwaysH schreef:Ik heb mijn logo en banner opnieuw ontworpen, alles is zelf getekend/ontworpen.
Dit omdat ik het kanaal nu alleen houd en blauw en zwart leuker vond. De eenhoorns uit het logo heb ik ook zelf gemaakt:)
Likje in mijn bio hieronder, ik hoor graag wat jullie mening is!
AlwaysH schreef:Dit zijn helaas voor jou mijn favoriete kleuren (blauw), ik vind dit mooi omdat vrijwel iedereen mint, oranje, wit en groen gebruikt, zoek maar eens op!:)
En hoezo te donker? In jouw ogen omdat he het niet mooi vind of 'hoort' dat niet?
Ook is de banner nog niet af want er komen nog cartoons bij van Raymond, Siebe en Bassie:)
AlwaysH schreef:Waarom zou je dat ook moeten zijn?
Ik ben ook niet origineel maar toch kijken mensen naar mijn video's.
Overigens is alles nu wel uitgeprobeerd dus is niks meer origineel.
iza_things schreef:Ik vind snuitable, felinehoi en Equi Smits erg leuke kanalen.
Ik heb ook een eigen youtube kanaal:iza_things
https://youtu.be/PHPJD1R64oQ
Maar daar ben ik op het moment niet zo mee bezig. Ik maak vooral muziekvideos en vlogs over leven in Amerika en daar rijden. Maar ik heb nog niet zo veel geupload omdat mijn internet meestal te langzaam is.
AlwaysH schreef:HorseSandS schreef:Hoii allemaal.
Voor iedereen die het leuk vind er staat weer een nieuwe vlog op mijn kanaal. Hier neem ik afscheid van mijn verzorgpaard Pleasure en ga ik voor het eerst rijden op 1 van mijn nieuwe bijrijdpaarden.
Liefs Aafke xxx
link van de vlogs hier onder...
Wat jammer dat je moet stoppen met verzorgen van Pleasure....![]()
@discussie; Ilse vind ik vervelend, ze heeft me via InstaGram uitgelegd dat ik Raymond verkeerd rijd (en nee, dit deed ze niet bepaald vriendelijk), CuteShetLandPony heeft me ook al 'niet zo netjes' beantwoord, en HoefWijzer is hartstikke aardig, maar vergeet bij sommigen dat het grote fans zijn en kan ontzettend vuil uit de hoek komen.
Keek het alle drie, nu alleen nog HoefWijzer.
sardientje schreef:sardientje fabrics had die reactie geplaatst. ik dus![]()
haha ik moest er iets van zeggen. wat een idioot zeg. pokemon te paard, wtf
ik snap die fenna niet. alles is leuk en aardig totdat je iets zegt wat ze niet horen wil, dan is het niet meer leuk. als ik had geweten dat er zo'n mens achter de computer zat...
Anoniem schreef:Pfff jemig wat een aanstellers zijn jullie zeg. Die meid van HoefWijzer doet het hartstikke veilig en zegt zelf ook dat veiligheid het belangrijkste is. Ze heeft een doodbraaf paard en die kent ze door en door. Dan mag ze toch zelf bepalen wat ze doet? Ik zie liever iemand veilig Pokémon Go spelen dan rijden zonder cap. Felinehoi filmt ook op haar paard, moet ze daar dan ook meteen mee stoppen? Echt een stelletje moraalridders hier, bah.
Dat ze ontzettend boos wordt in de reacties vind ik ook ontzettend overtrokken. Ik vind haar volwassener reageren dan menig bokker in dit topic.
FennavanDam schreef:TerraHowrse schreef:Hoefwijzer is nog best leuk maar jeetje wat kan die fel zijn soms!
Zou ik mogen vragen wat je daar mee bedoelt?
Yentaah schreef:behalve our.mini.ponies. Ik wil haar niet zwartmaken, maar ze irriteert me vreselijk.