1. Hoe heet je? Nanouk
2. Hoe oud ben je? 16
3. Hoe lang rijd je al paard? 2006 (eerste kamp!)
4. Waar rijd je paard? in zuid-amerika op een stal genaamd 'cecade'
5. Waarom ben je begonnen met paardrijden? Omdat ik een buurmeisje had waar ik altijd op rondhobbelde enn het erg leuk vond!
6. Wat is je lievelingskleur? roze, turkoois
7. Heb je huisdieren? ja! een paard (duhuh), puppy & kitten
Over bokt:
8. Hoe ben je aan je bokt naam gekomen? een bijnaam voor me
9. Hoe ben je op bokt gekomen? door in google dingen op te zoeken over paarden kwam ik altijd uit op bokt tegen in de zoektermen& ik vond ze altijd zeer nuttig, daardoor.
10. Hoe vaak kom je op bokt? sinds kort iedere dag
11. Wat is je favoriete topic? nog geen.
12. Heb je al wel eens bokkers gemeet? Neen, ik ben (jammergenoeg) nog niet bevriend met iemand.
13. Wat is je favoriete forumdeel? nog geen.
14. Wat is je favoriete smiley?

Over jouw paard:
15. Heb je een eigen/verzorg/lievelings pony? Ja! officieel sinds begin december
16. Hoe heet hij/zij? Ambar
17. Wat is zijn geslacht? haar: merrie!
18. Hoe oud is hij? zij: 5-6
19. Hoe ziet hij er uit? zij: http://fr.tinypic.com/view.php?pic=wa4y ... Kl4KCymD4g
20. Wat doe je het liefst met hem? haar: springen! en gewoon tijd doorbrengen: wassen, wandelen, ...
Over paarden algemeen:
21. Wat is je lievelingsras? niet specifiek een ras; ik vind friesen & hafjes echt machtige beesten maar zou er zelf geen nemen, denk ik. Voor de rest vind ik new forestjes met leuke uitstralingen ook leuk.
22. Wat is je favoriete vachtkleur? schimmel, zonder twijfel
23. Wat vind je de mooiste aftekening? een klein sterretje (gepaard met 2 dezefde witte sokken)
24. Welke hengst vind je heel erg mooi? geen idee!
25. Wat is je niveau? ik heb allang geen wedstrijden gereden en reed ook in belgie dus die niveau komen niet overeen, ik had in iedere geval punten voor de L1 bij de ponies. Daarvoor heb je b1,b2 en erna nog l2, dus dat was een goede basis +al wat moeilijkere oefeningen. Nu doe ik nogsteeds hetzelfde met mijn huidige paard ( in de lessen, geen wedstrijden )
26. Welk niveau wil je nog bereiken? ik wil toch ooit wel deftige 1m20 parcourstjes rijden en gewoon dressuur blijven verbeteren.
27. Wie is je grote voorbeeld? niemand:)
28. Op welk paard zou je altijd nog een keer willen rijden? Mijn oude pony.
29. Rijd je vaak buitenritten? ik reed heel veel buitenritten, en in de toekomst zie ik mezelf iedere zondag buitenritten maken, enkel is mijn paardje er nog niet klaar voor.
30. Wat is je favoriete paarden evenement? Ik ben nog nooit naar een evenement gegaan maar zou dat wel erg graag doen!
Over paardenspullen :
31. Met wat voor zadel rijd je nu? Een bruin springzadel
32. Vind je dat een fijn zadel? Voor het springen wel, de dressuur iets minder (doorzitten gaat niet )
33. Welk merk is het zadel? JC: Jorge canaves
34. Met wat voor hoofdstel rijd je nu? een star(?) hoofdstel.
35. Is het een fijn hoofdstel? Ja, redelijk standaard maar een mooie uitsraling & glitterfrontriem
36. Welk merk is het hoofdstel? Star staat erop maar hij komt gewoon van de decathlon.
37. Wat is je favoriete dekje? Ik heb van mezelf geen favo dekjes (heb er maar 3),maar zou graag de BR melange hebben! En de BR event aqua, dat was degene die ik altijd gebruikte voor mijn pony van vroeger!
38. Wat is je favoriete frontriem? heb er maar eentje, een met glitters.
39. Wat is je favoriete oornetje? Nog geen!
40. Wat is je favoriete beenbeschermingsset? heb er alleen bruine met wol, erg standaard. Ik zou erg graag dressuur boots hebben!
41. Wat zijn je favoriete bandages? fleece ? haah heb evenens maar een bruine set.
42. Wat voor dekens gebruik je? Ik woon in het zuiden v amerika: warm klimaat en heb alleen een staldeken voor in de winter, op de koudste dagen. (vriest nooit)
43. Wat is je favoriete deken? /
44. Heb je spullen om te longeren, zo ja welke? Nog niet! wil me er nog in verdiepen!
45. Wat is je favoriete halster? halstertouwen; heb er nog geen maar wil eentje met lichtblauw en bruin!
46. Houd je van pads als dekje? Ja hoor! het paardje moet er wel mee staan, mijn heeft een echte sportbouw (dun maar gespierd)en zij zou er jammergenoeg niet zo mee staan den ik
47. Houd je van blingbling frontriemen? Ja!

48. Gebruik je vaak beenbescherming? altijd.
49. Gebruik je vaak een oornetje? Nooit
50. Houd je van leren halsters? Ja! ik wil er eentje kopen, echt een mooie uitstraling!
51. Houd je van halsters met bont? Ja, heb er eentje, schuurt niet, is lekker zacht
52. Heb je speciale paardrijkledings als jassen/polo's? Ik heb wel een jas, enkele polo's, truien,.. speciaal voor paardrijden, ja!
53. Wat is je favoriete rijbroek? eentje van easyrider, is nu wel echt versleten; na heeeel veel jaren dienst te hebben gedaan.
54. Rijd je met handschoenen? ja, altijd! anders heb ik blaren
55. Heb je een wedstrijdpakje? ik heb wel een t-shirt en witte broek maar dat is nog van vroeger. Moet nieuwe aanschaffen
56. Heb je rijlaarzen? ja!
57. Heb je thermolaarzen? ergens heb ik die liggen ja, maar ze zijn zooo lelijk
58. Heb je jodhpurs/chaps? Ja, enkel te klein!
Prijs maakt niet uit, doe alsof het gratis is. Je mag maximaal 3 noemen.
59. Welk zadel wil je ooit nog kopen? Een mooi lederen dressuur, kwalitatief merk!
60. Welk hoofdstel wil je ooit nog kopen? rossner lak hoofdstel
61. Welk dekje staat bovenaan je wishlist? br 4ever hope, br event aqua, qhp ferrera
62. Welke deken wil je ooit nog kopen? een goed vliegendeken en fleecedeken met hals
63. Welk halster wil je het liefst hebben? een leren! (romeo van decathlon is mooi)
64. Welke beenbescherming wil je nog hebben? br promax croco springschoenen & dressuurboots en de veredus getten!!
65. Welke rijbroek wil je nog hebben? mijn lievelingsbruine in mijn juiste maat
66. Welk wedstrijdjasje wil je nog hebben? maakt neit uit, ik zal erg blij zijn zal ik een GOED passend vinden!
67. Welke laarzen wil je nog hebben? kwaliteitsvolle lederen met veters..
68. Welke cap wil je nog hebben? samshield.. of gpa!
Welke kleur wil je het liefst hebben van:
69. Zadel springen alles bruin en dressuur zwart
70. Hoofdstel: zie hierboven
71. Eurostar stripe in dekje: wat is dat?..
72. Eskadron bicolor dekje: donkerbruin en roze of donkerbruin met aqua(ken de namen niet)
73. Zweetdeken: maakt niet uit...
74. Halster: roze
75. Beenbescherming: standaard kleuren die bij het dekje passen. Ik zie mij niet snel roze dressuurboots bij mijn paard omdoen, wel getten.
76. Rijbroek: Alle kleuren! (bruin,grijs,beige..)
77. Wedstrijdset.broek; wit met synthetisch beige, bloesje wit of een kleurtje die het zadeldeken matcht en ik wil wedstrijdvestjes in alle kleuren, haha.. Lekker dromen
Als laatst, kiezen! (geen nummers meer haha)
Paard of pony? deze is t moeilijk.. BEIDEN!
Hengst of ruin? ruin
Dressuur of springen? springen (klein hartje maar toch meer bijdschap als het parcours rond is)
Cross of western? cross
Haflinger of Tinker? haf
New Forest of Shet? nf
Welsh of KWPN? welsh
Zwart of vosbont? zwart
Palomino of vos? vos
Valk of cremello? ?
Lange of korte manen? kort
Draf of galop? galop
Dressuurzadel of VZH zadel? dressuur
Lak neusriem of gewone neusriem? lak
Leren of stoffen zitvlak bij rijbroek? leren!
Horse event of groot dressuurconcours? horse event
Bos of strand? bos
BR of HH? wat is hh... Gok br
Eskadron of Eurostar? eurostar
HV Polo of Anky? hv polo
Epplejeck of Divoza? divoza
Valegro of Totilas? uuuh
Adelinde of Edward? uuuh
Anky of Charlotte Dujardin? uuuh
Doorzitten of lichtrijden? lichtrijden (vroeger had ik zonder twijfel doorzitten getypt)
Met of zonder handschoenen? met, aaaltijd
Onderlinge of officiële wedstrijden? officieel mits er geen vriendjespolitiek is