othelloster schreef:waar heb jij het nu over, als je in mijn schoenen staat praat je wel anders,
ik weet genoeg van paarden,
er zijn genoeg mensen die mij helpen wanneer ik hulp nodig heb!
En ik lieg niet over de gehele situatie
Ik beweer juist niet dat je liegt. Je weet het weliswaar steeds met een hoop spektakel en drama te brengen, maar ik geloof je wel. Wat ik alleen niet begrijp is dat het jou steeds moet overkomen, m.a.w. dat je het blijkbaar niet kunt voorkomen. Bij berichten van jou denk ik heel vaak: "Oh oh, waarom doe je dat nou zo?" Aan de reacties van anderen merk ik dat ik niet de enige ben die het vaak anders zou aanpakken. Juist als je een pechvogel bent neem je toch voorzorgsmaatregelen? Op die manier kun je veel ellende voorkomen. Tegen ondoordachte acties daarentegen kan geen geluk op. Pech of geluk hebben is geen kwestie van een duister mannetje dat aan de touwtjes trekt, maar iets waar je tot op zekere hoogte zelf invloed op hebt. Als je je dat realiseert wordt je leven een stuk gemakkelijker en dat gun ik jou! Ergens heb ik echter het idee de manier waarop het nu gaat jou iets (aandacht) oplevert waardoor het moeilijk is om het te veranderen. Ik ga dus maar weer snel op mijn handen zitten.