Schleich Paarden [Deel 11]

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 10:52

Espritfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 11:08

Espritfan schreef:
Karla_1999 schreef:

wanneer heb ik dat gezegd? ik kan het me niet meer herrineren :o

@Espritfan, welke pinto bedoel je?

http://www.webgigant.eu/photos/Schleich ... _large.jpg
Dit paard,

http://www.healthstones.com/farm_life_s ... modelt.jpg
en dit paard

https://col129.mail.live.com/Handlers/I ... e60_83.JPG
En die grzaende achter het paard met western tuig.

dat zijn geen pinto's, maar de quater merrie en de appalosa ruin :P en de laatste foto kan ik niet zien[/quote]
Oké bedankt.
Maar wat zijn ze waard? Want ik wil ze graag kopen

Rocco_Love12

Re: Schleich Paarden [Deel 11]

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 11:49

Tussen de 8 euro en 10 euro de stuk!

Karla ik ben een keer bij je thuis geweest! Je had een schleich hoofdstel gekocht!

Gefeliciteerd Nathas

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 11:59

Rocco_Love12 schreef:

Karla ik ben een keer bij je thuis geweest! Je had een schleich hoofdstel gekocht!

Gefeliciteerd Nathas

oooh ja! nu weet ik het weer! :')

Espritfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 12:10

Rocco_Love12 schreef:

Gefeliciteerd Nathas

Je bent serieus?
ik heb een grazende de quarter merrie en 5 of 6 setjes gekocht voor 22 euro incl verzenden

Nathas

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 13:34

Thanx rocco love.

Beter dat je de shirt zo goedkoop hebt gekregen hoe is je dat gelukt? Ik ben nu bezig met men 1e repant op het shire veulen.

Rocco_Love12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 23:09

Graag gedaan!

Hier op de duitse rommelmarkten heb ik altijd vaste handelaren die schleich paarden verkopen en deze keer had ze op de eerste markt geen paarden bij zich en de 2de markt wel en daar zat de shire tussen! Hun hebben een hele andere instelling als ons. Hun denken dat alle paarden om het even zijn met de prijs! Dus klein oud nieuw 3 euro per paard en groot 4 euro! Op een andere markt had ik het eerste bruine veulen voor 2.50! Het wit paard met vlekken voor 20 cent ect zo kom ik goedkoop aan mijn verzameling! Ik doe bijna niet aan marktplaats of ebay... struin liever de duitse markten af!

@esprit
Ja ik ben serieus!
Tip koop het gaschers catelogus!
Kost 20 euro en staat bijna alle paarden in met een prijs wat ze waard zijn!

Espritfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 23:40

Rocco_Love12 schreef:
Graag gedaan!

Hier op de duitse rommelmarkten heb ik altijd vaste handelaren die schleich paarden verkopen en deze keer had ze op de eerste markt geen paarden bij zich en de 2de markt wel en daar zat de shire tussen! Hun hebben een hele andere instelling als ons. Hun denken dat alle paarden om het even zijn met de prijs! Dus klein oud nieuw 3 euro per paard en groot 4 euro! Op een andere markt had ik het eerste bruine veulen voor 2.50! Het wit paard met vlekken voor 20 cent ect zo kom ik goedkoop aan mijn verzameling! Ik doe bijna niet aan marktplaats of ebay... struin liever de duitse markten af!

@esprit
Ja ik ben serieus!
Tip koop het gaschers catelogus!
Kost 20 euro en staat bijna alle paarden in met een prijs wat ze waard zijn!

Omg super ik heb 2 oudjes en 5 complete. Setjes voor 22 incl verzendkosten

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 10:03

ik zat net een beetje rond te kijken op internet, daar zag ik een special edition: the white friesian stalion, en aangezien ik niet meer zo met schleich bezig was weet ik dus niks over die hengst, daarom een paar vraagjes:
hoe lang bestaat ie al?
hoe veel is ie waard?
is er veel vraag naar?
heeft een van iemand hier hem al?

KimW

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 19:20

Conny_love schreef:
kimfeline schreef:
Hey! Ik ben zelf nog eigenlijk helemaal nog niet zo lang bezig met Schleich, maar ik ben wel van plan om er echt serieus mee bezig te gaan. Ik heb nu zelf de Tinker merrie en hengst, aangezien ik ook Tinkers rijd. De eerst volgende aanschaf word het veulen. Ik heb ook nog 2 Schleich parkieten, maar omdat het hier om paarden draait, leek dat me niet echt interessant. Welk paard vind jij een aanrader voor mij? ^^

Leuk dat je ook met schleich bezig gaat! Ik vind de tinkerhengst heel mooi, maar die heb je al, en ik vind de pinto hengst en de camarque hengst ook heel erg mooi! En ook de oude lippizaner merrie, zo oud id ze nog niet dus via marktplaats etc. kan je haar vast nog wel goedkoop krijgen!

Grappig genoeg heb ik de Pinto hengst samen met het Tinker veulen net via iemand kunnen overkopen. :)

Espritfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 19:28

Heey, heeft een van jullie enig idee hoelang een pakketje er over doet?

En weet iemand een goede tutorial voor voorzakken @schleich

xknurrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 20:24

Afbeelding

Nieuwe repaints _/-\o_

Ik heb een falabella fokkerij, vandaar 3 falabella's :')

Conny_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 21:13

@Daphne_Uria, mooie repaints! maar, sorry dat ik het niet zie, wat is er gecust aan Joy?

Ik heb zelf ook weer een paar dingen gemaakt, ik zet van alle dingen een foto, maar soms nog een 2e als link, anders wordt het erg veel...

als eerste mijn natuurstal, vind m best goed gelukt :o , gaat alleen beetje snel kapot...
o sjips... de foto mag niet hoger dan 960 pixels zijn... dan maar met een link...
http://img821.imageshack.us/img821/5797/xszw.jpg
http://img547.imageshack.us/img547/7691/8zz1.jpg

ben ook veel bezig geweest met een soort van showhalster/hoofdstel- achtige dingen... liever deze niet namaken...
mijn eerste, is daarom ook mislukt :+
Afbeelding

hier had ik te weinig wol gepakt voor ook nog teugels, dus is het alleen een kleurige neusriem geworden!
Afbeelding

hier zoals ie dus wél hoort! je ziet het wit van de neusriem niet echt, had niet zo goed nagedacht qua paard! _/-\o_
Afbeelding

hier is een betere versie van mijn eerste, met nog een extra (halster)touw eraan... dit is toch wel een van de mooiste denk ik...
Afbeelding

En hier nog even 2 foto's ervan, om de uitleg een beetje te begrijpen! :+
want de teugels kan je heel makkelijk losmaken en dan heb je een showhoofdstel, voor foto's etc. eigenlijk werkt dit bij bijna allemaal zo...
eerst een foto met 'teugels'
Afbeelding

en hier de foto waar je gewoon een show hoofdstel met (halster)touw hebt.
Afbeelding
ondertussen heb ik er weer een paar af die nog niet op de foto staan...

en tot slot nog een foto van het mooie halstertje dat ik van lideli heb gekregen! dankjewel!
Afbeelding

Jolinem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 10:10

Lang niks geplaatst hier!

Lotteke@ Welkom hier! Je spulletjes zien er al goed uit, maar het zijn niet zulke scherpe foto's, dus ik kan het niet zo heel goed zien ;)

ConnyLove@ ik vindt je hoofdstelletjes enzo heel leuk bedacht! Ziet er al goed uit!

DaphneUria@ Je repaints zien er erg leuk uit, ze glimmen alleen een beetje :D Maar ik vind de kleuren erg leuk!

Hier nog even een paar creaties van mij, al van een hele tijd geleden, ben niet zo actief met schleich op het moment, maar vondt het tijd worden om hier weer eens iets te plaatsen :)
Trekpaard Hoofdstel
Afbeelding

Pony Halster Leer
http://img856.imageshack.us/img856/717/img0519qr.jpg

Trekpaard Halster
http://img841.imageshack.us/img841/2614/img0513hm.jpg

En nog een speciaal Trekpaarden hoofdstel
Afbeelding

En dit heb ik hier ook al eens laten zien, maar vindt dit wel een leuke foto, duss :o
Show western set
Afbeelding

Het meeste is ook te bestellen op mijn site: http://www.Hetschatkamertje.weebly.com
(evt ruil ik ook, maar het moet dan wel echt iets zijn dat ik leuk vindt)

Heb dit dus allemaal al een tijd geleden gemaakt, maar ik wil binnenkort aan een nieuw project beginnen, een tweespan voor een huifkar van playmobil B-)

Shettepret@ Heb je de uitslag van je wedstrijd al? Ik ben namelijk heel erg benieuwd!

paardkirsten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 10:33

mooi zeg, dat tuig. stiekem jaloers

xknurrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 12:18

Conny_love schreef:
@Daphne_Uria, mooie repaints! maar, sorry dat ik het niet zie, wat is er gecust aan Joy?

Het hoofd van de falabella staat anders schuin, nu staat ie recht :)

Conny_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 12:33

Daphne_Uria schreef:
Conny_love schreef:

Het hoofd van de falabella staat anders schuin, nu staat ie recht :)

Oja nu zie ik het! Ik heb m zelf niet dus kan niet vergelijken...

@Jolinem, echt hele mooie dingen!

Espritfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 17:53

Ik heb mijn tuig plus paarden binnen, Helaas missen er 2 mensjes die er wel bij zouden zitten. en zijn 2 tuigjes een beetje stuk. maar goed oliebol happened..

Ik ben er alsnog blij mee, dus nu heb ik western zadel plus kapot hoofdstel en ruiter
veelzijdigheids zadel hoofdstel ruiter
voltige vrouw tuig hoofdstel zonde longeur
dressuur zadel kapotte singel beetje bruikbaar en hoofdstel

http://img.2dehands.be/f/preview/140285 ... -stuks.jpg
Nummer 9

En de quarter merrie
http://i.marktplaats.com/00/s/NjAxWDgwM ... ~60_84.JPG

Ik heb super veel spullen van jaimy1999 Gekregen,
We hebben een ruil gemaakt. En ik adviseer haar dan ook aan iedereen aan die wil ruilen.
Daar is jaimy1999 echt heel goed in. Ik heb super mooie spullen gekregen.

Ik houd mij zelf ook nog aanbevolen om te ruilen.......

Espritfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 20:04

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 20:09

Espritfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 20:17

Karla_1999 schreef:
Espritfan schreef:
Wat is de waarde van http://i.marktplaats.com/00/s/MzczWDQ5O ... ~60_84.JPG
Want hij werd ergens aangeboden voor 400

dat is een belachelijke prijs! zo veel is ie lang niet waard! in perfecte staat (dus echt geen krasje te bekennen) is hij zo'n €10,- waard...
de andere pinto (http://www.modellpferdeforum.de/index.php?page=Thread&threadID=18140) is wel ongeveer die prijs (nou ja, ong €200)

Ohh bedank, ik mocht hem kopen van mijn ouders ga ik nu niet doen

Iemand enig idee hoe je oornetjes maakt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 20:29

Haha ik wou al zeggen, als ie 400 waard was ging ik die van mij nu op marktplaats zetten :p
Hoop dat ik deze week even naar de stad kan en anders volgende week, weer even wat schleich inslaan hihi :D
Ik hoop dat ze nu eindelijk eens dat gevlekte biggetje hebben, die wil ik al sinds begin dit jaar kopen maar hij is er steeds niet -O-

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 20:31

amoj schreef:
Haha ik wou al zeggen, als ie 400 waard was ging ik die van mij nu op marktplaats zetten :p
Hoop dat ik deze week even naar de stad kan en anders volgende week, weer even wat schleich inslaan hihi :D
Ik hoop dat ze nu eindelijk eens dat gevlekte biggetje hebben, die wil ik al sinds begin dit jaar kopen maar hij is er steeds niet -O-

heb je al bij een andere winkel gekeken? dat deed ik ook altijd, eerst naar de Bart smid, dan naar de intertoys, daarna naar de V&D :P

Espritfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 20:39

Karla_1999 schreef:
amoj schreef:

heb je al bij een andere winkel gekeken? dat deed ik ook altijd, eerst naar de Bart smid, dan naar de intertoys, daarna naar de V&D :P

Ik ga altijd naar een schleich store bij mij in de buurt