Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Faline schreef:Wat een ontzettend vreemd, verwarrend en ongeloofwaardig verhaal dit.
Waar zijn jou ouders in dit hele verhaal, je moeder verbied je de omgang met je ex, maar laat het jou vervolgens allemaal lekker zelf uitzoeken? Je hebt/had de pony met toestemming van je ouders? Waarom helpen je ouders je niet? Je bent 14, dit zijn geen dingen die je zelf allemaal kan regelen. Hoe kwam je aan t geld en stalling voor de pony? Ik neem aan dat je ouders daar een aandeel in hebben gehad?
Als jij of je ouders de laatste maanden het onderhoud en dergelijke allemaal betaald hebben en je hebt daar bewijzen em getuigen van, is die pony gewoon van jou. Ophalen en ergens anders neerzetten dus en het lijkt me vrij logisch dat je ouders daar even mee helpen. Het houden van een pony en dit soort problemen zijn geen verantwoordelijkheden die jij als 14jarige in je eentje hoort te dragen, daar heb je ouders voor. Staan die niet achter je en helpen ze jou hier niet mee, dan kun je het beter laten gaan. Dit kun je niet zelf even oplossen, dan krijg je inderdaad zo'n vreemd en onsamenhangend verhaal waar niemand meer wat uit wijs wordt. Zeker als die mensen je bedreigen of gevaarlijk worden... Ik blijf er bij, het is vreemd dat je ouders dit niet voor je regelen en afhandelen.
sharontucker schreef:Ik kan Tuck zo meenemen. Ik ben de enige met de sleutel van het hek.
Maar gewoon het idee dat ze boos worden of weet ik veel gaan doen zit me niet lekker.

Sammy_xxs schreef:Pardon?Ja, maar goed wat meerdere mensen hier ook zeggen kampers zijn net mensen

Tinkerloos schreef:Sammy_xxs schreef:Pardon?Ja, maar goed wat meerdere mensen hier ook zeggen kampers zijn net mensen
Wat wil je hier nu zeggen?
We zijn net mensen,eigenlijk dus niet, maar we doen alsof ofzo??
Wat zijn we dan wel volgens jou?
En aan de ts: misschien kan je voortaan beter spreken over: je ex,ipv. die kamper, klinkt iets minder denigrerend.
ikzelf zou de pony ook meteen hebben meegenomen
Tinkerloos schreef:Sammy_xxs schreef:Pardon?Ja, maar goed wat meerdere mensen hier ook zeggen kampers zijn net mensen
Wat wil je hier nu zeggen?
We zijn net mensen,eigenlijk dus niet, maar we doen alsof ofzo??
Wat zijn we dan wel volgens jou?
En aan de ts: misschien kan je voortaan beter spreken over: je ex,ipv. die kamper, klinkt iets minder denigrerend.