Schleich paarden [deel 9]

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Palmbierlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 21:24

leuk horses!
deken voor de pinto hengst is ook leuk, die had je ook nog niet geshowd geloof ik ;)
ik ken wel een tussenstukje dat je aan allebei de kanten van het bit kan vastmaken om te longeren of een halstertouw aan te doen
kan even geen foto te paard vinden: maar dat ziet er zo uit: http://fotos.marktplaats.com/kopen/a/56 ... jOiQ==.jpg
geen idee of dat van jou ook echt bestaat, maar iig wel leuk bedacht..

oja paardengek leuke site!
grand champions heb ik ook (stuk of 29, en nog wat in een doos en ook lookalikes)
grand champions kan je herkennen aan het logo GC op de kont
hier is een site waar bijna alle gc wel op staan http://www.angelfire.com/on/raventyde/g ... mpion.html
jammer dat ze in NL niet meer te krijgen zijn, tweedehands wsl nog wel

liliekska

Re: Schleich paarden [deel 9]

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 07:33

ga een nachtje logeren dus weeeer niet kunnen schleichen! en zaterdag ga ik ook al de hele dag naar stal en daarna trainen met mijn hond. en zondag is er open dag op stal. pff druk druk druk! kan dus de rest van de vakantie niet meer schleichen. heb wel een heel leuk idee om te maken (zomaar ineens) haha. heb gister met scoobie doo touwtje voor de andalusier merrie een soort tuigje gemaakt (om een heb te trekken!) alleen was vergeten dat hij dicht moest kunnen pfff kon ik weer opnieuw beginnen!

annickx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 07:42

Ik meld me toch maar weer hier... Na lange tijd afwezig te zijn geweest...

Hoe het nu met mij gaat, nou prima en met de Schleich ook :P Nog zoals altijd volop bezig met mn site, en ik ben tegenwoordig ook weer bezig met repainten, dus het gaat nog steeds lekker :j

Dit weekend ga ik weer bij die Schleichvriendinnen logeren, dus dat word heeeeeel veel bezig zijn met schleich. We gaan dan ook een cust maken. Die vriendinnen hebben heel lang geleden een repaint bij Birgit besteld, bijna een jaar geleden, nog steeds NIET binnen hoe slecht is dat?!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 09:47

Wie is Birgit? XD

Overigens, ik ben bezig met een kleine cust van de falahengst! Hij staat ongeveer zo, alleen dan zit zijn hek nog ietsie opzij:
http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9 ... 0jm-QwGnO9

Jammer genoeg heeft die een lelijk plekje bij zijn nek. Ik wou dat bollige eraf snijden, maar dat lukte niet... dus nu is hij beschadigd XD

Eerste 2 laagjes wit zitten erop, dalijk de 3de! Na de 3de ga ik met het kleurtje beginnen.
Zat een beetje tte kijken voor een kleurtje. Welke is het leukst?

Cremello
[vos?] bont.
Schimmel
Appaloosa :P

annickx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 09:55

Paardengek0 schreef:
Wie is Birgit? XD

Birgit is ook een repaintster maar die zit niet op dit forum voor zover ik weet (www.bibi-repaint.webklik.nl)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 10:10

Die zat op het forum :P zat toevallig net de vorige topics door te neuzen en daar kwam ik die repaints van het 'bovenbalkje' tegen.

FrenchFries

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 10:52

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-12 12:22

Beste manier om erachter te komen lijkt mij om gewoon even contact op te nemen met de repainter? dan weet je meteen hoe ver het af is, of het nog door gaat, etc. Was er al betaald of dat ook niet? Ik heb zelf ook weleens mailtjes gehad, maar wanneer er niks concreet afgesproken is en er geen geld binnen is binnen een x aantal weken of maanden, ga ik er vanuit dat degene geen interesse meer heeft. En als diegene nu net al die tijd denkt dat er aan een repaint gewerkt wordt, dan heb je al snel een miscommunicatie...

horses007, dat tussenstukje doet me een beetje denken aan de kortere stukken halstertouw die je weleens ziet in stalpaden of wasplaatsen, waar je een paard aan 2 kanten mee vast kan zetten aan de muur. Even een plaatje voor je opgezocht:

http://home.planet.nl/~geurd016/Accommo ... laats7.jpg

pebble2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 12:30

ben vandaag weer naar de stad geweest, eerst bij de xenos nieuwe suede gehaald, 10 meter voor 1 euro!!! heb bij de V&D ook arabisch veulen meegenomen.
ben er blij mee. nu ga ik de andere arabieren een keertje kopen. ik ga vandmiddag ook beginnen met mijn eerste hoofdstel van suede *\o/*

daf3

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 15:12

Misschien is Birgit het vergeten? Dat kan natuurlijk ook altijd. Hebben ze nog contact met haar dan?

Ik zit te twijfelen of ik nog wel in opdracht ga repainten. Wij zijn nu teddy's aan het hobby fokken ( www.teddyhof.nl )en ik ga binnenkort havo doen op de hogere school. en ik weet niet of ik dan nog wel veel tijd heb om te schleichen. Wat zeggen jullie? Het is natuurlijk wel leuk, maar levert ook weer veel stress op, want ik zou niet willen dat ze het net zoals bij Birgit veel te laat krijgen....

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 15:52

ik ben nu bezig met 2 opdrachten en ga dan misschien ook stoppen heb er amper tijd voor om in opdracht te werken ben er gewoon maande mee bezig, of iemand moet er geen bezwaar tegen hebben lang te wachten. Maar heb nu wel weer wat meer tijd paarden zijn naar de wei toe dus hoef niet meer elke dag voor mijn werk naar paardje lief toe om te rijden enzo, omdat ze tog wel beweging genoeg krijgt nu.

tuig blijf ik wel in opdracht doen, omdat minder tijd kost en blijf wel gewoon custen en repainten voor te verkopen.

FrenchFries

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 16:51

weet iemand een goede naam voor mijn site?
ik ga ook een webwinkel openen :o

itsme23

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 16:55

Net weer terug van Delden en ik heb de pinto merrie en de knabstrubber merrie gekocht :D. De knabstrubber voor repaint. *\o/* Ook heb ik gouden en zilveren lintjes gekocht, weet nog niet wat ik er mee ga doen..

Uska

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 17:03

Jeeeeeeeeeeeeyyyy, EINDELIJK heb ik mijn repaint af!!! Het was mijn allereerste opdrachtje (en daar blijft het voorlopig ook bij). Het heeft lang geduurd door tijdgebrek, maar nu is'ie dus eindelijk af. Het is een repaint op de Hannoveraan merrie. Foto's verschijnen van het weekend of komende week.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-12 18:49

Ik heb vandaag maar besloten dat ik mijn pinto repaint echt irritant vind, tijdens het schilderen was ik bij een van de stappen niet secuur genoeg geweest, en dat was zichtbaar op het model...

Ben vandaag de middag bezig geweest in een poging om het model bij te werken maar dat gaat niet werken, krijg hierdoor veel te veel kleurverschil, de linkerkant van het paard is inmiddels echt compleet anders dan de rechter... baal er echt van, denk dat ik helemaal overnieuw ermee ga beginnen. Durf hem echt niet te verkopen zo... Voor degenen die interesse hadden in overkopen, bij deze mijn excuses, maar ik durf heb zo echt niet te verkopen, hij klopt gewoon niet goed genoeg naar mijn zin.

FrenchFries

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 19:46

Jonnywalker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 20:14

leuke website alleen bij mijn winkeltje staat dat het halster+halstertouw 90 cent is en een halstertouw 1,10! -O-

FrenchFries

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 20:18

Jonnywalker schreef:
leuke website alleen bij mijn winkeltje staat dat het halster+halstertouw 90 cent is en een halstertouw 1,10! -O-

een hele stome fout van mij... had anders om gemoeten :P
heb het veranderd! fijn dat je dat even gemeld hebt anders kwam ik een beetje heel onproffesioneel als straks de bestellingen binnenstromen.
bij wijze van spreken

annickx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 20:21

daf3 schreef:
Misschien is Birgit het vergeten? Dat kan natuurlijk ook altijd. Hebben ze nog contact met haar dan?

Ik zit te twijfelen of ik nog wel in opdracht ga repainten. Wij zijn nu teddy's aan het hobby fokken ( http://www.teddyhof.nl )en ik ga binnenkort havo doen op de hogere school. en ik weet niet of ik dan nog wel veel tijd heb om te schleichen. Wat zeggen jullie? Het is natuurlijk wel leuk, maar levert ook weer veel stress op, want ik zou niet willen dat ze het net zoals bij Birgit veel te laat krijgen....

Nee ze is het niet vergeten, ze zegt elke keer: Jaah volgende week is het af ik beloof het! Maar ze is bezig met 1 of ander project voor Borneo ofzo. Maar op facebook zegt ze altijd dat ze zich verveelt enzo, en ze zijn dus nu na een jaar nog steeds niet af... Belachelijk toch? :(

SanneLeoni

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 20:28

Oei oei, ik mag wel opschieten met je opdracht, Annick ;)
Nee, ik heb je uitgelegd waarom het bij mij dit keer wat langer gaat duren.

Eline, je website ziet er netjes verzorgd uit!

Daan en Daphe, ik geef jullie groot gelijk. Ook ik zit momenteel midden in mijn eindexamen en geef hier uiteraard voorrang aan. Het is alleen vervelend dat mijn klanten hierdoor moeten wachten. Gelukkig heb ik van al mijn klanten succes berichten gehad. Hier blijkt dus maar weer hoe goed je met je klant moet communiceren. Wanneer je iets goed overbrengt zullen zij jouw beter begrijpen en voorkom je misverstanden.

Het is overigens wel grappig dat ik dit zeg, zowel Daphne als Annick zijn momenteel beide klanten van mij.

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 20:41

ik heb ook regelmatig mail contact en heb vooraf aan de bestelling gewaarschuwd dat het lang kan duren.
En momenteel lig ik al 4 dagen ziek op bed dus kan helemaal nie verder nu, verveel me wel maar heb nergens energie voor en voel me te rot om te gaan verven of knutselen.
Ik update ook regelmatig mijn site met de vorderingen dus kopers kunne wel via de site de vorderingen volgen.

voor wie intersse heeft heb weer een nieuw model te koop op mijn site.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 20:54

Staat bij Fotoboek een fotoshoot van Curtain!
Gns-stalpalixini.weebly.com

Of.. mag dat niet?

Sharoonx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-12 23:33

Hi ,
Ik spaar sinds kort ook schleich beeldjes ik heb er al 6 :)
Maar veder nog niks. Samen met een vriendin gaan wij een stal maken maar heeft iemand een voorbeeld van een leuke stal die redelijk makkelijk is om te maken ??
En mischien ook een site waar de beeldjes goedkoop zijn ??

daf3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 08:12

@sanne: hihi ja klopt :D Ik kan wel eventjes wachten hoor. Ben benieuwd hoe ie gaat worden. Heb je er al wat verf af kunnen halen? Ging het goed met je examen?

@anniex: wat irrie! Eigenlijk zou je eens echt boos moeten worden, want ik snap dat je hem graag zo snel mogelijk wil hebben. Toch niet normaal?

annickx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 08:34

Gister heb ik weer een tuigje gemaakt voor Jupiter en ben er best trots op *D

Afbeelding
Afbeelding