Maar daar gaat dit topic niet over. Jij zegt meerdere keren dat je op Mist wil gaan zitten, nou sorry, maar dat is toch egoïstisch of niet? Alleen voor je eigen pleziertje erop zitten. Ook al is het alleen maar zitten, dit doe je niet

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Snoevie schreef:DonjaxAlla,je kan wel degelijk snel te lang zijn en daarmee je pony in de weg zitten. Nou is dat natuurlijk geen ramp als je er eventjes opzit en 40 kg weegt oid.
maritmistppc schreef:Ik word een beetje gek( niet letterlijk ) van iedereen hier.
Ik hoef niet te rijden, ik ga er heen om Mist te zien.
Ik hoef helemaal niet te rijden, dat kan ik op een manege wel doen
Ik kan nu toch tijdeljk niet rijden omdat ik heel erg ast van mijn stuitje heb!
En, al ik een keer per ongleluk een spelfout maak, hoef je daar iets op aan te merken.
Iedereen maakt wel eens een spelfout, mijn toetsenbord slaat ook eel eens een letter over, ik doe nu gewoon 10 minuten om dit te schrijven en te verbeteren, voor die ene paar mensen die hekel aan spel fouten hebben!
lukalisaaax schreef:Mensen even voor de duidelijkheid, in dit topic vraagt ze welke pony van PPC bij haar past, en niet om kritiet of gezeur dat ze er niet op past... Sorry hoor maar ik vind het gewoon belachelijk dat er zo gereageerd word... En op die spelfouten, kan zij toch niks aan doen?
melody7 schreef:lukalisaaax schreef:Mensen even voor de duidelijkheid, in dit topic vraagt ze welke pony van PPC bij haar past, en niet om kritiet of gezeur dat ze er niet op past... Sorry hoor maar ik vind het gewoon belachelijk dat er zo gereageerd word... En op die spelfouten, kan zij toch niks aan doen?
+ dat dit topic al vrij oud is en ts allang is geweest als ik me niet vergis... (het ging over afgelopen zomervakantie)