Hey, ik heb een vraagje. Hoe gebruik je nagellakremover om de oorspronkelijke kleur van een model te verwijderen voor het repainten? Moet hij weken (zoja hoelang) of schrobben?
YMJArabians
Geplaatst: 25-07-11 14:50
Nathas schreef:
@ bonjoy, hoe is het met je onthoofde paard dan ? Ben je daar al weer een stukje verder mee?
Die staat nog thuis, weet nog niet wat ik daarmee ga doen .
Hooi, het is echt super leuk om te re-painten! Ik doe het btw gewoon met Acryl. Ik heb van de knabstrubber merrie een bonte gemaakt, precies zoals het paard dat ik krijg. Ik heb eerst 2x een witte laag gedaan, toen zag je de stippen niet meer, en toen heb ik er vlekjes overheen gemaakt! Is heel goed gelukt en het blijft ook goed zitten. Nagellak remover lijkt me idd erg handig, maar toen deed ik het zonder.
Uska
Geplaatst: 25-07-11 15:05
Ja, ik doe het normaal ook met witten, maar dit is een zwart model (de Friese hengst) dus dan gaat de haarstuctuur verloren voordat het model goed gewit is...
Edit: Laat maar, ik heb al een antwoord
Eske_B
Geplaatst: 25-07-11 15:27
Heb nog 50 euro vakantiegeld, kan ik paardjes van kopen, ik denk dat ik morgen op jacht ga.
Heeft iemand nog leuke repaintideen? Ik dacht eraan 2 mustanghengsten te kopen, ze te repainten en dan bij de kudde neerzetten, alsof ze vechten.
Zo, veel gekletst! Ben terug uit Zeeland en heb nieuwe paardjes gekocht: Clydesdale merrie Zwarte woud merrie Dartmoor merrie Pinto merrie Hannoveraan hengst Lippizanner hengst/merrie en een dartmoor hengst En als laatste een dressuur set! Heb het samen met mn zusje gekocht hoorxD
Stephaniexh
Geplaatst: 25-07-11 16:12
Ik ga mijn trailer en auto ook verven, zodat het realistisch lijkt , een gele auto... vind ik zelf persoonlijk niet zo mooi , en een groene trailer xd.
Omdat er meerdere keren gevraagd werd of ik mensen wilde pb-en met de paarden die ik nog heb etc.. Hier is een foto , + de 'beschrijving' van de paarden. Bieden staat vrij, hou er rekening mee dat de verzendkosten €2.76 per paard zijn en ze dus niet voor €3.- incl. weggaan. Bij 3 of meer paardjes worden de verzendkosten €6.75
Op de foto staat ook nog de Andalusiër hengst, die gaat niet weg
Heb m'n tweede repaint maar van kleur veranderd, wilde een grijze maar dat werd niet zoals ik wilde dus nu wordt 't een bruine met zwarte manen en veel wit .
Hoi allemaal! Ik ben nieuw in dit topic! Ik heb vandaag 2 paardjes van me vriend gekregen:o En 1tje had ik al. Maar nu is mijn vraag, die ene die ik had kwam uit spanje, hoe weet ik of deze echt is? Als ik hem vergelijk met foto's lijkt hij op de pinto hengst maar toch zijn de aftekeningen heel anders.
En misschien ook goed om te weten, de onderkant daar staat toch zo'n tekstje van schleich? Die is bij die uit Spanje ook anders dan de 2 die ik heb gehad.
Deze heb ik gehad:d zit ook zo'n bandje omheen, betekent dat dat ie echt is?