De meest komische manier hoe je van je paard afviel?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

irisss95

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 00:12

Vroeger op mn verzorgpony ben k er zovaak af gevallen, maar 1 keertje viel k op t stroomdraadje. En dat had k niet door, dus k bleef nog ff liggen. *SCHOK* Ben nog nooit ZO snel opgestaan! :P
En een keertje viel k er zo had af, dat k nog een stukje doorschoof over de grond door de blubber.. :P

(Deze is niet grappig :P )
En toen k voor t eerst van mn eigen paardje afviel, brak k gelijk mn been..
Maar t was achterin t weiland, geen mobiel bij me, k ben met veel moeite weer opgestapt en naar huis gereden. Om vervolgens ook nog af te zadelen op 1 been.. :P

lovemario

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 00:22

op vakantie adres waar ik ook paarden zadelmak maakte;

iemand had een paard voor me opgezadeld, nooit weer gecontroleerd natuurlijk.

het had wat geregent en er lag een plas inde bak.

ik zou aan galoperen op de volte, en je raad het al, zadel gleed, en ik met mn snufferd in die plas. oeps :o

Iljavdm

Re: De meest komische manier hoe je van je paard afviel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 20:20

Haha leuke reacties !

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-11 16:38

Ik ben ooit eens van het allerbraafste bejaarde paard bij mijn vriendin gevallen :') Was echt zooo stom.. We zijn aan t galopperen, ik verlies een stijgbeugel, op zich geen punt behalve dat hij net op dat moment ook struikelt en ik voorover heul langzaam langs zijn hals eraf ga... roep nog tegen mijn vriendin "ik ga vallen hoor! :') " Vriendin galoppeert voor me, hoort BONK en ziet mij naast t paard liggen... Paard gelukkig zo weer te pakken, eerst bezorgd of ik nog heel ben, daarna heel ongelovig "je bent van Fer gevallen.. hoe kan dat nou??" en samen daarna lachen, lachen.. owow dat was echt heul, heul erg voor mijn ego :P :D

celinedaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-11 13:08

haha grappig om te lezen allemaal haha ;p

ik ben nog nooit raar van mijn pony gevallen, wel heel lang geleden op Slagharen, op zo'n eigewijze shetlander die er vandoor ging, stil ging staan om te eten. maar in de galop kon ik het wel uitzitten e het bokken ook (ik had toen nog maar 2 manege lessen gehad dus dat galloperen ging best moeilijk hahah), en toen stond hij ineens stil, kon ik ook uitzitten, toen deed hij zijn hoofd naar beneden en ging hij eten, en wat gebeurde er, toen zijn hoofd naar beneden ging gleed ik er via zijn hals vanaf hahah.

en ik ben een x in mijn kont gebeten door een Slagharen shetlnader haha :')

xJess

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 12:26

Ik was zonder zadel aan het uitstappen en niet helemaal er bij met m'n hoofd. En ineens schrikt paardje van een klein geluidje, doet 1 sprongetje naar voren (verder niks) en mijn benen schoten omhoog en ik gleed er zo af op m'n knieen. :+

elsemiekeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 15:04

dat was ponykamp. toen reed ik zonder zadel & toen stuiterde ik van mn pony af
echt een faal actie hahaha. :p

Antics

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 20:27

haha, toen mn verzorghaflinger nog niet kreupel was gingen we samen een buitenrit maken. Eigenaar was ook mee op een ander paard van haar. We wilden een boomstammetje springen. Ging altijd heel goed en de pony en ik vonden het allebei superleuk om te doen. Maar het is een echte, eigenwijze haflinger. Wij reden eropaf, en vlák voor de hindernis schiet ze er langs aan de linkerkant xD Dus nog een keer geprobeerd. Ging supergoed, netjes recht eropaf en goede sprong. Dus die eigenaar van YES! Maar te vroeg gejuicht want de pony schoot direct na de hindernis wer naar links xD Lig ik er wer naast. Allebei de keren deden geen pijn. ik gleed er gewoon vanaf xD
Verder stapte ik een keer een rondje op een shetlander in ponypark city. Ik gaf hem een knuffel en hing dus zeg maar op zn hals. Doet hij zn hals naar beneden en glijd ik eraf :P Ben ook nog een keer van een stijgerende pony afgevallen via de achterkant. ging rechtop op twee benen staan en ik gleed zo van haar kont af zo rechtopstaand xD Dus was geen val eigenlijk. verder val ik nooit hard, alleen maar grappig :) Eigenlijk waren alle bovenstaande ongelukjes geen echte vallen :P Maar wel grappig!

hannah41

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 20:59

Ik was nog best klein (op een manege) en stond naast een paard, pakt dat paard (met zijn tanden) mij bij mijn shirt en trekt me aan mijn shirt te lucht in !! :):)

Rianne97

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 21:11

Ik reed op Mickey en hij was echt al de hééééle les vervelend. Toen ging hij opeens zo de hoefslag af, dus we stonden zo in het midden van de bak. Toen bokte Mickey megahoog, ik vloog eraf, maakte een soort van salto en kwam gewoon op mn voeten terecht. Net als een soort kat dus. ;)

Iljavdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 21:40

hannah41 schreef:
Ik was nog best klein (op een manege) en stond naast een paard, pakt dat paard (met zijn tanden) mij bij mijn shirt en trekt me aan mijn shirt te lucht in !! :):)

Hahaa heb ik ook eens gehad iik had een riem om en een snoepje in mn zak dus paard snuffeld bijt in mn riem en tilt mij zo de luch in _O- :')

Eleanne16

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 07:58

IloveNikitaa schreef:
hannah41 schreef:

Hahaa heb ik ook eens gehad iik had een riem om en een snoepje in mn zak dus paard snuffeld bijt in mn riem en tilt mij zo de luch in _O- :')
geniaal!

LauraLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 20:02

vroegaah, denk 10 jaar geleden ofzo :P ben ik wel eens van een shetlander afgevallen omdat hij onder het draad doorging en ik wou de teugels maar niet loslaten, ben toen zo van zijn kont geleden. :+

2 jaar geleden ben ik van daisy gevallen, welshje. Reed samen met een vriendin door een weiland en ik hing een beetje opzij om mijn beugel goed te doen. schrikt de pony ergens van en draait zich supersnel om met als gevolg dat ik ernaast lig. Kijk voor me en zie dat ik midden voor een gigantisch groot raam voor een boerderij ben gevallen en natuurlijk zitten alle mensen naar mij te kijken.. :o dit heb ik ook nog heel lang aan moeten horen van mijn vrienden, die op dat moment in haar broek plaste van het lachen :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 20:33

vandaag wilde ik zonder iets een foto (had het daarvoor nog gedaan) en mijnm oeder zet mij er dus op, paardje valt ander paardje aan, begint te steigeren (ik blijf zitten) springt recht onder de bomen dus ik buk mij en bam

xJennifx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 19:48

Nou, ik ben er erg vaak afgevallen vroeger, ff denken.
Met springen, weigering ik erover en enkel het hoofdstel ging mee, en toen ik zonder zadel buiten ging rijden belandde ik in een blubberbad. En dit was twee jaar geleden nog : Paard sprong met vier benen de lucht in, lanceerde mij echt halve meter uit het zadel en deed een stap op zij dus ik viel d'r naast, paard beetje dom te kijken xd

xBontfire

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 20:55

Ik heb geen normale val partijen :+

Springen, te lange beugels zadel tegen me bips dan denk je ik blijf wel even hangen, maar de grond was vlot dichtbij..

Galopperen, ik was eerst bang om aan te springen omdat ik hem niet terug zou krijgen toen galoppeerde hij en kon ik hem niet terugnemen, toen raakte ik in paniek en ik heb 6 rondjes volle galop rustig na kunnen denken wat ik zou kunnen doen 8)7 (uiteindelijk mezelf laten vallen omdat ik bijna op de bakrand viel)

Galopperen, dit was de eerste(!) allemaal op de middelijn en om de beurt galopperen, te lange beugels, en hoog opgooiend paard van 1.65 (daar zit je als kindje van 9 jaar :P) verloor mijn beugel, paard schoot naar binnen en ik bam~! daar lag ik weer.

En ik ben echt een triljoen keer gevallen van Mango, het was zo'n leuke verzorgstal, ik had 4 paardjes, Dash, Mango, Taff en Bill. Op Bill kon je niet meer rijden hij had atrose en is later ook ingeslapen.. Y;( Dash is helaas verkocht Y;( en Taff was niet beleerd, dus had ik er ook geen zin meer in, met Mango viel geen land te bezeilen en Taff was wel leuk maar daar voor kon ik niet daar blijven.

Birtee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 20:44

Laatst had ik zo veel stress op wedstrijd dat mijn paard niet wou stilstaan,
dus moest ik een voetje, maar ik ging zo hoog, dat ik er aan de andere kant weer van lag :D ^^

Iljavdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 21:09

ahahah _O-

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 21:57

Nou, zo dus :')

Ik rij niet meer op de shet ;)

Iljavdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 21:58

haha zag hem bij de bloopers, _O-

Birtee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 18:26

Hahaha, en die shet blijft gewoon staan, nog beter zelfs; hij begint gras te eten ! _O-

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 18:36

Nou wij gingen springen, en in de bak lag maar een plas. En ik zat de heletijd te denken, val daar niet in, val daar niet in. Nou wat dacht je, we maakte een sprong, en regelreacht in die plas in _O-

Homiafortuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 18:56

Kijk hier maar eens naar.

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 20:17

En toen dacht het paard; 'Ja bekijk het maar! Spring er lekker zelf over :P'

Iljavdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 21:36

Jaa, maar je vloog net niet ver genoeg :0 :')