Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Thats_Me schreef:Mijn marktplaats avontuur is gestrandZou nog wel de 4 paardjes over kunnen nemen voor meer geld dan ik geboden had op 8. Dus dat gaat hem niet worden. Ben echt serieus geinteresseerd maar de bedragen waar zij aan dacht is gewoon de nieuwprijs waarvoor ik ze ook in Duitsland kan halen. Tja, daarvoor ga ik geen tweede hands kopen om net zo duur uit te zijn en kans op krasjes etc.
xHaithi schreef:iMandy: wat een ontzettend leuke stalletjes zijn dat! Ga je dat altijd blijven doen? Lijkt me wel lastig worden als je meer paardjes begint te krijgen.
SanneLeoni schreef:De oude pony van Schleich is gisteren aangekomen en morgen waarschijnlijk de oude lipizaner en holsteiner huifkar versie
Volgende week komt waarschijnlijk de oude haflinger en daarna ben ik wel weer even klaar met de oude modellen ^^
furyke schreef:SanneLeoni schreef:De oude pony van Schleich is gisteren aangekomen en morgen waarschijnlijk de oude lipizaner en holsteiner huifkar versie
Volgende week komt waarschijnlijk de oude haflinger en daarna ben ik wel weer even klaar met de oude modellen ^^
ooh dan ben je me net voor geweest voor die holsteiner.