xxliekeee schreef:akkje schreef:
Ben er ook wel eens geweest, maar ik heb nog nooit meegemaakt dat ze iemand van een pony afstuurden. Ik kan je wel zeggen dat die mensen die daar werken enzo, meer geven om het geld dan om de pony's. Anders zouden ze sowieso al niet kinderen van 12 op zulke kleine beestjes laten rijden. Zelfs kinderen van rond de 1,60m vind ik al te groot voor een shet (heb ook het idee dat ze steeds kleinere beestjes krijgen daar, want eerst hadden ze ook nog grotere pony's, tegenwoordig is het moeilijk om een pony te krijgen waar je ook echt oppast) (gehoord van een stel mensen die daar ook waren)
En dat jij nog nooit gezien hebt dat er iemand van z'n pony gestuurd wordt betekend dat het nog nooit gebeurd is? Je zegt zelf dat je er pas 1 keer geweest bent, dus denk niet dat je daar dan een goed beeld van hebt.
Een stel kennissen komen daar ieder jaar, en die zeggen ook dat het nog nooit gebeurd is. Ikzelf ben daar een paar daagjes geweest, en ik zag lompe kinderen op veel te kleine pony's. Er liepen een stel mensen van daar rond, maar die zeiden er dus helemaal niks van