Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Leinearthur schreef:Er is een ander topic over je mening over ppc
Almeralover schreef:haha nou een vergelijking tussen ppc en prikkeldraad zijn wel 2 hele verschillende dingen he? dit is een topic van 'wie is jou lievelingsshet van ppc' en niet een wat vind je van ppc topic ofzo, dus hier gaat het er alleen om welke pony je het leukst vind, en niet wat je ervan vind, en stel mensen plaatsen een topic dat een pony met prikkeldraad wordt gereden, dan is dat toch wel wat anders hé, dan vragen ze er wel heeeel erg om, dus ik vind dit een zeeeeer onzinnige vergelijking
Almeralover schreef:@tezza;
heten jou vriendinnen toevallig Christine,Manuela en Chanel? dat zyn ook vriendinnen van my waar k meestal mee ben in ppc die altyd danger,mr.edd&easy hebben en in amersfoort wonen daarom hihi
xx
tezza56 schreef:Almeralover schreef:@tezza;
heten jou vriendinnen toevallig Christine,Manuela en Chanel? dat zyn ook vriendinnen van my waar k meestal mee ben in ppc die altyd danger,mr.edd&easy hebben en in amersfoort wonen daarom hihi
xx
Jaa,
klopt Christine en Manuela ken ik
Die rijden ook op dezelfde manege als ik
En Chanel ken ik niet, was iemand van ponykamp die Easy leuk vondt, Karlijn..
Haha wel leuk:D
xx.
Leinearthur schreef:Olster4ever schreef:Jonge, Jonge wat doen mensen moeilijk in dit topic 't gaat toch om de lievelings ppc paarden van mensen!?
en als jij vindt dat ze slecht behandelt worden, dan beginnen jullie lekker een ander topic!
BTW mijn liefje is
Mr Edd
is er al