misschien:
Jans (is wel al ouder dus niet voor superveel galopperen enzo)
Maxime
Garlic
Shine (alhoewel ik een lover weet die gaat maar die is lover van 3 ponys)
Okke
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Mdominique schreef:Ik ga niet zo vroeg denk ik, maar kun je dan ook dus je pony ophalen om 10 uur? Maar dan heb je nog geen huisje toch dus waar moet je dan de hele tijd door het park blijven lopen?
mijn vriendin ging haar pony inruilen en okke was toen echt niet lief hij ging alles en iedereen bijten en stilstaan en trappen en bokken dus zij zei neem hem echt niet en mn zus stond er bij en die is nogal snel bang hihi dus die wil ook dat ik hem niet neem hihi
Ik ga soms dagjes van 7 uur 's ochtends tot 9 uur 's avonds en dan moet je ook de hele dag in het park rondlopen, het valt best mee, ookal kan je aan het eind van de dag niet meer normaal lopen en een keer in de herfst toen het echt heel koud was waren m'n handen onderkoeld en helemaal blauw 
Alleen hij blijft soms staan, maar hij heeft bij een vriendin van me (Okkelover) nog nooit gebokt. Ze is er alleen een keer afgevallen omdat hij vanuit draf opeens gras ging eten
Ik heb (behalve filmpjes op yt) Okke nog nooit zien bokken eigenlijk