BaBritFre schreef:JasmijnJoy vroeg dat
Jep
En bedankt voor de uitleg!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) voor me poowns birthday??

BaBritFre schreef:volgens internet is het wel macraméwat ik maak blijkbaar hier een foto hoe ik dat maak:
(je doet dus steeds hetzelfde met het ene touwtje snappie?)
[ Afbeelding ]
en voor een paardentaart kan ik bijna alleen een beetje muesli en biks regelen... (en water xd) JasmijnJoy schreef:BaBritFre schreef:volgens internet is het wel macraméwat ik maak blijkbaar hier een foto hoe ik dat maak:
(je doet dus steeds hetzelfde met het ene touwtje snappie?)
[ Afbeelding ]
Dus het gele en blauwe is 1 touwtje?
want als je 1 "knoop" gemaakt heb veranderen de touwtjes van kant. Je kan eens proberen met verschillende kleurtjes touw? x_lonneke schreef:frotnriem word moeilijk, want ik heb net een one ear hoofdstel gemaakten voor een paardentaart kan ik bijna alleen een beetje muesli en biks regelen... (en water xd)

mijne vind wickey lekker!! ;p 

de neusriem was te klein

Ik wil graag een vliegendeken(tje) maken voor mijn shetveulentje, alleen ik vind van een vliegenhor niet het mooiste.. Iemand een idee hoe ik aan een andere kleur kan komen?

JasmijnJoy schreef:Ja, is goed. Want ik heb geen idee hoe ik het verstelbaar wil maken. En hij kan helaas niet groter nee