Schleich Paarden [Deel 11]

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

wanuu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-14 19:27

Leestmee slaat de spijker op z'n kop :) (behalve bij de rijpony's die heb ik er 4 vanwege een 4-span)

Dit is een voorbeeld, als je wenst kan ik wel eens digitale foto's maken.
Afbeelding

KittyDylan

Re: [Centraal] Schleich Paarden [Deel 11]

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 19:33

O, dus andere kleur(tinten)?

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 19:36

wanuu schreef:
Leestmee slaat de spijker op z'n kop :) (behalve bij de rijpony's die heb ik er 4 vanwege een 4-span)

Dit is een voorbeeld, als je wenst kan ik wel eens digitale foto's maken.
[ Afbeelding ]

Ik dacht dat het een fabrieksfoutje was, die twee heb ik ook!

wanuu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-14 19:54

Hele flinke update ...

Van de week heb ik de stal met 2 exclusive modellen gekocht, welke alleen maar in Duitsland te krijgen is, deze is vandaag bij mijn Duitse vriendin aangekomen, alleen moeten ze nu nog naar Nederland komen. Schijnbaar is de doos zo groot dat ze ze niet kan vervoeren op de fiets, aii......

Daarnaast heb ik de rijsetjes (de 3 met de paarden erbij), de poetsplaats EN de stal met de Trakheners besteld.

Bij elkaar €245,- dus niet om blij van te worden ... Gelukkig gaan de stallen meteen de deur weer uit en haal ik een beetje van 't geld terug.

EsmeeSenja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 19:56

Lang niks geplaatst :+
Ik lees wel elke letter aandachtig mee :j
Ik begon vandaag aan een zadel van vilt maar bij de beugels stopte ik al want het ijzerdraad vond mij vandaag niet zo leuk meer :+
Toen begon ik aan een hoofdstel van lint maar mijn lijm en naald en draad waren mij vandaag ook weer zat |o ik was op dat moment in staat om mijn schleich paardje door het raam te gooien! _O-
Toen ben ik maar op youtube filmpjes van schleich gaan kijken en kwam een prachtige spring set tegen <3
Toen kwam ik later bij een Engelse webshop vanwege korting de 2014 stal met en zonder spilletjes erbij tegen met korting! Zonder spulletjes erbij waren ze 49,00 euro met spulletjes erbij 90,00 geloof ik? Voor een linkje kan je me pb'en :D

EsmeeSenja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 19:58

wanuu schreef:
Hele flinke update ...

Van de week heb ik de stal met 2 exclusive modellen gekocht, welke alleen maar in Duitsland te krijgen is, deze is vandaag bij mijn Duitse vriendin aangekomen, alleen moeten ze nu nog naar Nederland komen. Schijnbaar is de doos zo groot dat ze ze niet kan vervoeren op de fiets, aii......

Daarnaast heb ik de rijsetjes (de 3 met de paarden erbij), de poetsplaats EN de stal met de Trakheners besteld.

Bij elkaar €245,- dus niet om blij van te worden ... Gelukkig gaan de stallen meteen de deur weer uit en haal ik een beetje van 't geld terug.

Ja.... Jammer van het pakketje maar goed!
O en ik ben ook van plan de poetsplaats te kopen maar wat zit er nou precies bij :Y) daar ben ik niet helemaal uit?

wanuu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-14 20:01

Weet je heel zeker dat de prijzen zo laag waren? Waren dat niet ponden!? Onthoud dat 1 pond ca. €1,50 is!

De poetsplaats, paard, verzorgster, zadel, hoofdstel en een tuighouder

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 20:03

wanuu schreef:
Hele flinke update ...

De poetsplaats ataat op mijn verlanglijstje.Welke is die met de rijsetje?

EsmeeSenja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 20:05

wanuu schreef:
Weet je heel zeker dat de prijzen zo laag waren? Waren dat niet ponden!? Onthoud dat 1 pond ca. €1,50 is!

De poetsplaats, paard, verzorgster, zadel, hoofdstel en een tuighouder

Ja van 110 ( geloof ik? ) naar 90 euro en van 60 euro naar 49,00 zo iets! Als ik me niet vergis waren het euro's dus... Ik zal nog even kijken :+

O en o daar kon je die poets plaats voor 11 euro nog wat kopen dus ik zal het nog even checken want als dit wel zo is heb ik een uitbreiding binnenkort :+

wanuu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-14 20:07

Je zit met Engeland wel met hogere verzendkosten :) (en ik kan er bijna niet bij dat dat in euro's is hoor)

Ik heb ook alles voor lager gekocht dan normaal, maar gewoon verzendkostenvrij.

EsmeeSenja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 20:12

wanuu schreef:
Je zit met Engeland wel met hogere verzendkosten :) (en ik kan er bijna niet bij dat dat in euro's is hoor)

Ik heb ook alles voor lager gekocht dan normaal, maar gewoon verzendkostenvrij.

Ja ze stonden in ponden en in euro's volgens mij handig dat ik de website niet meer kan vinden :=
Dus ja... O en ja dat is waar!
Dan betaal je als nog veel met de verzend kosten er bij....
Toch betaal je bij
Schleich-shop.eu ook maar 14 nog wat voor de poetsplaats dus ja ik ga hem toch maar bestellen denk ik :Y)
Nu heb je ook een korting op de 2014 stal daar dus ja... Het is wel een Engelse site maar toch is het de normale verzendkosten bij deze site toch? En de normale euro prijs dacht ik toch?

faunty

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 20:59

haha dankje wanuu , lees al lang mee en ben ook actief bezig maar weet niet goed hoe ik foto's enzo moet plaatsen .
heb gisteren 12 dekentjes gemaakt , hoe brengen jullie van die randjes aan .
ik maak nu dekens zonder singel , hoe maak je die gespjes voor de singels ??

shadowismy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 14:59

Jippiiiieeee heb net leer gekocht het is eigenlijk een oude portomenee :+ maar er zat leer op dus hahah 0,70 cent was het en me oma neemt volgende week donker blauw skay leer mee *\o/*

SophieXAnni

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 19:36

Weet iemand waar je een mooie schleich stal kunt bestellen? Inclusief paarden en poppetjes. En het liefst onder de 100 euro of er net boven.

ik vraag het hier omdat ik niks kan vinden

LoveHorse27

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-14 12:28

wanuu schreef:
Ach! Als je alle paard modellen wilt hebben moet je de stal 2x kopen = €180,- als je goed koopt, dus dan valt 1 stal nog wel mee...

Voor de nieuwsgierigen ik heb vandaag mijn kast opnieuw gesorteerd, hier is alles wat erin stond / staat, zodat je kan zien wat ik allemaal heb ..

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

en daar doe je niks mee???

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

wanuu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-14 13:23

Sophie_flame schreef:
Weet iemand waar je een mooie schleich stal kunt bestellen? Inclusief paarden en poppetjes. En het liefst onder de 100 euro of er net boven.

ik vraag het hier omdat ik niks kan vinden

Inclusief alles zit je nooit onder de 100 euro, helaas :')

En wat bedoel je precies lovehorse27

shadowismy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-14 15:19

EsmeeSenja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-14 18:27

Hoi mensen!
Vandaag 2 zadels en hoofdstellen gekocht en nog een kleine repaint op de 2014 Friese merrie . Herenkleding het rode lint roze gemaakt dat er wel erg mooi uitziet nu <3
Ga binnenkort de 2014 Arabieren merrie repainten denk ik naar ene bruine vos met een brede bles en sokjes <3

EsmeeSenja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-14 20:10

Esmee2003 schreef:
Hoi mensen!
Vandaag 2 zadels en hoofdstellen gekocht en nog een kleine repaint op de 2014 Friese merrie . Herenkleding het rode lint roze gemaakt dat er wel erg mooi uitziet nu <3
Ga binnenkort de 2014 Arabieren merrie repainten denk ik naar ene bruine vos met een brede bles en sokjes <3

Bedoel enkel ( een woordenboek op mijn iphone ;) )
O en sinds ik roze verf heb moet ik alles roze schilderen XD

wanuu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-14 20:22

Je gaat toch niet je modellen roze verven, Esmee?! haha

Ik heb een interessant kort stukje geschreven over repainten, misschien als iemand wil beginnen met repainten en niet weet wat er nodig is of hoe je moet beginnen, dat dit stukje je op weg kan helpen? Niet alle spullen zijn voor ieder persoon nodig trouwens, iedereen heeft eigen voorkeuren.
Klik hier voor uitleg

EsmeeSenja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-14 20:45

wanuu schreef:
Je gaat toch niet je modellen roze verven, Esmee?! haha

Ik heb een interessant kort stukje geschreven over repainten, misschien als iemand wil beginnen met repainten en niet weet wat er nodig is of hoe je moet beginnen, dat dit stukje je op weg kan helpen? Niet alle spullen zijn voor ieder persoon nodig trouwens, iedereen heeft eigen voorkeuren.
Klik hier voor uitleg

Haha nee maar bijvoorbeeld sjabrakken van de schleich zadels linten en elastiekjes in de manen soms roze plukjes er in ofzo noem het maar op :+ maar vaak de kleine dingen :)

Joysieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-14 22:23

Haaaaaai!
Ik ben weer terug van 2 weken vakantie en heb daar veel foto's gemaakt, waaromder ook wat schleich foto's :)
Ik heb op vakantie 3 nieuwe schleichs gekocht. De oude IJslander merrie voor 7,- , de indianenpony met indiaan helemaal nieuw voor 10,- (helaas is de pony wel al wat beschadigd, maar dat maakt niet uit want die gaat binnenkort naar Sanne-Leoni om te repainten :) ) en de kleine ezel. Hier foto's ervan:

Ezeltjeee :)
Afbeelding

Indianenpony (zonder indiaan :') )
Afbeelding

En de oude IJslander merrie!
Afbeelding

shadowismy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-14 09:18

Joysieee schreef:
Haaaaaai!
Ik ben weer terug van 2 weken vakantie en heb daar veel foto's gemaakt, waaromder ook wat schleich foto's :)
Ik heb op vakantie 3 nieuwe schleichs gekocht. De oude IJslander merrie voor 7,- , de indianenpony met indiaan helemaal nieuw voor 10,- (helaas is de pony wel al wat beschadigd, maar dat maakt niet uit want die gaat binnenkort naar Sanne-Leoni om te repainten :) ) en de kleine ezel. Hier foto's ervan:

Ezeltjeee :)
[ Afbeelding ]

Indianenpony (zonder indiaan :') )
[ Afbeelding ]

En de oude IJslander merrie!
[ Afbeelding ]

Mooie foto's :j en die indianen pony <3 <3 <3 so cute

EsmeeSenja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-14 09:45

Idd! Wat een leuke paardjes enzo zeg! En natuurlijk het ezeltje niet vergeten ;) ik ga vandaag begingen oftwel nu XD aan de repaint op de arabier ( 2014 merrie ) ik weet al een beetje wat ik ga repainten:
http://esmeeschleich.123website.nl/347239728?i=94804913

Met nog 2 sokjes onder de benen ofzo :) wat vinden jullie van het idéé?

EsmeeSenja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-14 10:21

Esmee2003 schreef:
Idd! Wat een leuke paardjes enzo zeg! En natuurlijk het ezeltje niet vergeten ;) ik ga vandaag begingen oftwel nu XD aan de repaint op de arabier ( 2014 merrie ) ik weet al een beetje wat ik ga repainten:
http://esmeeschleich.123website.nl/347239728?i=94804913

Met nog 2 sokjes onder de benen ofzo :) wat vinden jullie van het idéé?

Inmiddels het eerste laagje wit erop gekwakt met veel frustratie omdat je natuurlijk op een wit paardje amper verschil ziet :=