Dit is een voorbeeld, als je wenst kan ik wel eens digitale foto's maken.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
wanuu schreef:Leestmee slaat de spijker op z'n kop(behalve bij de rijpony's die heb ik er 4 vanwege een 4-span)
Dit is een voorbeeld, als je wenst kan ik wel eens digitale foto's maken.
[ Afbeelding ]
wanuu schreef:Hele flinke update ...
Van de week heb ik de stal met 2 exclusive modellen gekocht, welke alleen maar in Duitsland te krijgen is, deze is vandaag bij mijn Duitse vriendin aangekomen, alleen moeten ze nu nog naar Nederland komen. Schijnbaar is de doos zo groot dat ze ze niet kan vervoeren op de fiets, aii......
Daarnaast heb ik de rijsetjes (de 3 met de paarden erbij), de poetsplaats EN de stal met de Trakheners besteld.
Bij elkaar €245,- dus niet om blij van te worden ... Gelukkig gaan de stallen meteen de deur weer uit en haal ik een beetje van 't geld terug.
wanuu schreef:Hele flinke update ...
Van de week heb ik de stal met 2 exclusive modellen gekocht, welke alleen maar in Duitsland te krijgen is, deze is vandaag bij mijn Duitse vriendin aangekomen, alleen moeten ze nu nog naar Nederland komen. Schijnbaar is de doos zo groot dat ze ze niet kan vervoeren op de fiets, aii......
Daarnaast heb ik de rijsetjes (de 3 met de paarden erbij), de poetsplaats EN de stal met de Trakheners besteld.
Bij elkaar €245,- dus niet om blij van te worden ... Gelukkig gaan de stallen meteen de deur weer uit en haal ik een beetje van 't geld terug.
wanuu schreef:Weet je heel zeker dat de prijzen zo laag waren? Waren dat niet ponden!? Onthoud dat 1 pond ca. €1,50 is!
De poetsplaats, paard, verzorgster, zadel, hoofdstel en een tuighouder
wanuu schreef:Je zit met Engeland wel met hogere verzendkosten(en ik kan er bijna niet bij dat dat in euro's is hoor)
Ik heb ook alles voor lager gekocht dan normaal, maar gewoon verzendkostenvrij.
wanuu schreef:Ach! Als je alle paard modellen wilt hebben moet je de stal 2x kopen = €180,- als je goed koopt, dus dan valt 1 stal nog wel mee...
Voor de nieuwsgierigen ik heb vandaag mijn kast opnieuw gesorteerd, hier is alles wat erin stond / staat, zodat je kan zien wat ik allemaal heb ..
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
en daar doe je niks mee???
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Esmee2003 schreef:Hoi mensen!
Vandaag 2 zadels en hoofdstellen gekocht en nog een kleine repaint op de 2014 Friese merrie . Herenkleding het rode lint roze gemaakt dat er wel erg mooi uitziet nu![]()
Ga binnenkort de 2014 Arabieren merrie repainten denk ik naar ene bruine vos met een brede bles en sokjes
wanuu schreef:Je gaat toch niet je modellen roze verven, Esmee?! haha
Ik heb een interessant kort stukje geschreven over repainten, misschien als iemand wil beginnen met repainten en niet weet wat er nodig is of hoe je moet beginnen, dat dit stukje je op weg kan helpen? Niet alle spullen zijn voor ieder persoon nodig trouwens, iedereen heeft eigen voorkeuren.
Klik hier voor uitleg
Joysieee schreef:Haaaaaai!
Ik ben weer terug van 2 weken vakantie en heb daar veel foto's gemaakt, waaromder ook wat schleich foto's
Ik heb op vakantie 3 nieuwe schleichs gekocht. De oude IJslander merrie voor 7,- , de indianenpony met indiaan helemaal nieuw voor 10,- (helaas is de pony wel al wat beschadigd, maar dat maakt niet uit want die gaat binnenkort naar Sanne-Leoni om te repainten) en de kleine ezel. Hier foto's ervan:
Ezeltjeee![]()
[ Afbeelding ]
Indianenpony (zonder indiaan)
[ Afbeelding ]
En de oude IJslander merrie!
[ Afbeelding ]
Esmee2003 schreef:Idd! Wat een leuke paardjes enzo zeg! En natuurlijk het ezeltje niet vergetenik ga vandaag begingen oftwel nu XD aan de repaint op de arabier ( 2014 merrie ) ik weet al een beetje wat ik ga repainten:
http://esmeeschleich.123website.nl/347239728?i=94804913
Met nog 2 sokjes onder de benen ofzowat vinden jullie van het idéé?