Onny is verkocht omdat ze heel dominant was tegen mensen en pony's ! Ze was te gevaarlijk ze kon nooit meedoen met ponyactiviteiten of ze word dominant dit heb ik gekregen van Joop maar ik heb daar geen problemen mee gehad ze deed alles mee bij mij maarja
drenterxx
Geplaatst: 19-03-14 22:07
Soofjesuper schreef:
Zijn er ook mensen die eerst een week gaan en dan die vrijdag dat iedereen weg gaat nog een weekend blijven
Zou ik eerst doen, maar wegens priveomstandigheden afgezegd
Wonderstruck
Geplaatst: 19-03-14 22:49
Soofjesuper schreef:
Zijn er ook mensen die eerst een week gaan en dan die vrijdag dat iedereen weg gaat nog een weekend blijven
Ik ben een keer midweek geweest en daarna nog weekend gebleven
De eerste keer in ponyparkcity zouden we een weekendje gaan me moeder zij als het niet leuk is gaan we niet eerder weg en heb je gewoon pech, toen het weekendje voorbij was vonden we het zo leuk dat me vader bij de receptie had gevraagd of er nog mogelijkheden waren om nog een midweek te blijven en dat kon sindsdien ben ik ponyparkcity verslaafd
een vriendin van mij was sunny lover, haar is verteld dat sunny door een familie mishandeld was en daardoor niet meer in het park kon zijn en een soort van met pensioen is gegaan. Of dat waar is weet ik niet.
Zou best kunnen, maar goed, er zijn er wel meer die er flink op los rossen, er waren er ook twee die over hun ponys bezems die op stoelen lagen heen mepte. Maar sunny is verkocht