Meestal tussen 10-15 euro, had hem al eens gekocht, maar nooit aangekomen...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

maarja ben er toch heel blij mee
. Ik heb ook een deken gemaakt voor de fell pony, een hoofdstel voor de friese merrie en een halster voor de anda. En ik heb een dekje gemaakt waar je zadeltassen aan vast kan maken en een tent of slaapmatje acterop kan binden! Op die manier heb ik ook een rit gemaakt in Frankrijk op een palomino genaamd Mystic en dat is de rede dat ik de palomino hengst heb gekocht en dat setje voor hem heb gemaakt
Ik kan nu hlaas geen foto's plaatsen... Maar degene op Instagram die mij volgen zullen Mystic al hebben gezien met zijn nieuwe setje
( @stalolympics )
Wat een prachtige foto's en creaties komen hier voorbij
! Ik heb denkik een stuk of 20 paardjes en nog wat andere dieren. Tuig enzo maak ik niet, ik zou het alleen maar verprutsen
Wel ben ik in de winter begonnen aan een stal, die ga ik eens dringend afmaken! Ik wil ook gaan repainten, mis. dat ik daar in de winter mee begin

) gemaakt.
) maar verder?
. Ik heb ze zelf nooit gekocht voor mijn schleich omdat ik ze daar niet realistisch genoeg voor vind, maar ik ben wel eens op zoek geweest voor andere mensen, dus echt veel verstand heb ik er ook niet van Karla_1999 schreef:Dat zijn belville poppetjes. Je kunt ze kopen bij Belville sets (dus met bijvoorbeeld huizen of bouwsets erbij), maar je kunt ze ook kopen op marktplaats. Houd er wel rekening mee dat ze heel gewild zijn de laatste tijd waardoor er veel mensen zijn die er veel te veel voor vragen (denk dan aan €8 tot €10 of misschien nog wel meer). Natuurlijk heb je ook wel eens geluk en kom je er een tegen voor een lage prijs.. Ik heb ze zelf nooit gekocht voor mijn schleich omdat ik ze daar niet realistisch genoeg voor vind, maar ik ben wel eens op zoek geweest voor andere mensen, dus echt veel verstand heb ik er ook niet van

.

Ze zijn helaas te groot