palomino gaat wel
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

superwoman schreef:Palomino... zadel is te klein voor de ruiter, dus in dat opzicht past het niet. Rijtechnisch is de foto niet fijn om naar te kijken met die strakke slof.
Andere 2 foto's op de vorige pagina, zijn zeker de groot voor de pony. Is ook slecht voor je houding om daarop te rijden en voor de pony's is het al helemaal niet fijn.
Ik zou mijn vertrouwen kwijt zijn bij die manege, wanneer je er nog op mag.. Dat valt bij mij onder een slechte manege qua les.
wintec 500 wide Laura_MB schreef:zadel is nieuw aangekocht en aangepast aan ruiter en paard vorige maand door een ervaren zadelpassenwintec 500 wide
superwoman schreef:Laura_MB schreef:zadel is nieuw aangekocht en aangepast aan ruiter en paard vorige maand door een ervaren zadelpassenwintec 500 wide
Als ik zie hoe weinig ruimte er over is achter de billen van de ruiter.... zou mijn keuze zeker niet zijn... Ben benieuwd naar de naam van deze zadelmaker, of was het alleen een zadelpasser?
Jeoffrey is de naam
ruitershop is zijn winkel en heeft diploma als zadelpasser. ik vroeg trouwens of ik te groot ben voor de pony, niet voor mijn zadel. heb er genoeg voor betaald.. 
Laura_MB schreef:Hallo,
ik ben 1m67 en weeg 62 kg
mijn pony is ongeveer 1m40 (mss iets groter)
nu is de vraag: ben ik te groot/zwaar?
ik rij er dressuurmatig mee ongeveer 1x in 2 weken en ga soms op wandeling.
geen rijtechnische kritiek aub,..
paar maanden geleden
[ Afbeelding ]
paar maanden geleden
[ Afbeelding ]
de pony zelf (:
[ Afbeelding ]
pony en ik (:
[ Afbeelding ]
alvast bedankt!
laura
__Astrid schreef:Heel erg bedankt!Stippelpony vind ik idd hele leuke combi!