Citaat:Wie moet ik fotograferen?
° Widner
° Marije112
° Sanne_Shet
° Amber_
° piaelfje
° CindyUniek
° kimbosman
° MelanieB
° Skygirl
° * Denk dat alle bokkers die meedoen het wel leuk vinden om een foto van zichzelf krijgen met de race*
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Wie moet ik fotograferen?
° Widner
° Marije112
° Sanne_Shet
° Amber_
° piaelfje
° CindyUniek
° kimbosman
° MelanieB
° Skygirl
° * Denk dat alle bokkers die meedoen het wel leuk vinden om een foto van zichzelf krijgen met de race*
Leoni_ schreef:Helaas ligt Duindigt te ver van hier, ik zal dan zo'n anderhalf tot twee uur moeten rijden met de trailer.
kyrkelover: mag ik vragen hoe oud je bent? In je profiel staat 1992 dus dat betekent dat je 17 jaar bent, heb je hier geen toestemming voor nodig (van je ouders) om zoiets te organiseren? en dan heb je zelf nog toestemming nodig als je mee wilt doen aan die wedstrijden.
Klinkt allemaal heel erg mooi, maar weet nog niet zo zeker of dit allemaal wel doorgaat.
Leoni_ schreef:Helaas ligt Duindigt te ver van hier, ik zal dan zo'n anderhalf tot twee uur moeten rijden met de trailer.
kyrkelover: mag ik vragen hoe oud je bent? In je profiel staat 1992 dus dat betekent dat je 15 jaar bent, heb je hier geen toestemming voor nodig (van je ouders) om zoiets te organiseren? en dan heb je zelf nog toestemming nodig als je mee wilt doen aan die wedstrijden.
Klinkt allemaal heel erg mooi, maar weet nog niet zo zeker of dit allemaal wel doorgaat.
EDIT: Leentje1, heb er 15 jaar van gemaakt!
Marije112 schreef:Leoni_ schreef:Helaas ligt Duindigt te ver van hier, ik zal dan zo'n anderhalf tot twee uur moeten rijden met de trailer.
kyrkelover: mag ik vragen hoe oud je bent? In je profiel staat 1992 dus dat betekent dat je 15 jaar bent, heb je hier geen toestemming voor nodig (van je ouders) om zoiets te organiseren? en dan heb je zelf nog toestemming nodig als je mee wilt doen aan die wedstrijden.
EDIT: Leentje1, heb er 15 jaar van gemaakt!
Ik antwoord even voor Kyrkelover.
Yvonne is inderdaad pas 15 jaar. Ze heeft toestemming van haar ouders, die staan er helemaal achter.
Ikzelf ben ook pas 16, en ook ik heb toestemming van m'n ouders.
Mag ik vragen waarom je niet zo zeker bent of dit allemaal wel doorgaat?
Klinkt nogal minachtend en aanvallend namelijk![]()
Lelanie schreef:Ik meld waarschijnlijk nog een welsh pony aan.
Maar dat ligt eraan hoe ze tegen die tijd loopt.
En katja(smurffie) rijd op 1 van mijn ponys.
xmnon,welke camera fotografeer je?
Anders mag je mijn camera wel lenen tegen die tijd.
xMnOn schreef:Lelanie schreef:Ik meld waarschijnlijk nog een welsh pony aan.
Maar dat ligt eraan hoe ze tegen die tijd loopt.
En katja(smurffie) rijd op 1 van mijn ponys.
xmnon,welke camera fotografeer je?
Anders mag je mijn camera wel lenen tegen die tijd.
Kodak easyshare Z710
Welke jij?
kyrkelover schreef:en welke van de 2 is beter??
heb er echt totaal geen verstand van.
trustHim schreef:ik denk overgens dat mijn pony dan ook wel in de koudbloedklasse valt, zie profiel
trustHim schreef:ik denk overgens dat mijn pony dan ook wel in de koudbloedklasse valt, zie profiel
MelanieB schreef:Waarom elke keer dat gezeur weer?
Gewoon koudbloeden race en een gewone race.
Ik vind het veel leuker om het zo te doen...