Er zijn zoveel veel leuke tietels ik ga ook een paarden film maken mey eene vriendin onze tietel heet de pony fans.
Saartje1230
Geplaatst: 18-07-12 20:46
Vergeet Secretariat niet! Egt een hele mooie film!
LieveLoes
Geplaatst: 18-07-12 20:47
Penny's shadow, en natuurlijk ook War Horse. Die eerste wel gezien, wel mooi maar verder vind ik hem niet heel denderend War horse niet gezien, maar staat wel bovenaan mijn lijstje!
Alle drie erg ontroerende en hele andere verhalen. Wat de kinderfilms betreft, die vind ik over het algemeen te reddersfantasie om leuk te zijn (zegt de musts die een Disney Classic collectie erop na houdt )
ajnienke
Geplaatst: 18-07-12 20:51
ik weeet niet of ie al gezegd is maar horse wisper is een super mooie film !!
Flicka Flicka 2 War horse ( hele mooie film als je van drama houdt! ) Virginia's run ( een oude film ) Spirit The black stallion The horse wisperer
winnie03
Geplaatst: 06-08-12 13:29
Iemand The Horse Boy gezien? Ik stuit er net per toeval op IMDB op. Het is geloof ik in documentaire vorm. Krijgt een 7,1 en gaat over een familie die als laatste redmiddel bij een alternatieve genezer aankloppen voor het genezen van hun autistische zoontje (dmv paarden).
Is Trigger al genoemd? Hier even een lijstje anders..
The black stallion, The youngh black stallion, Black Beauty, Virginia's run, Penny's shadow, Riding Tornado, The horse whisperer, Dreamer, Secretariat, Seabiscuit, Racing Stripes, Spirit, Moondancer Alexander, A wild heart can't be broken, Hidalgo