sat_nath schreef:vuurneon schreef:En ook dat mag!
Ik heb mijn eigen wensen voor een verzorgerde 1 vraagt geld, de ander wil niet dat vriendinnetjes meekomen en ik heb liever geen ouders bij het eerste gesprek
Ik snap het wel hoor vuurneon maar mag ik nou eigenlijk vragen waarom niet?
Ik heb al begrepen dat het niet zelfstandig overkomt, maar toen ik bij de kennismaking mijn moeder meenam vond de eigenaresse dit alleen maar fijn! Konden we goede afspraken maken. Heb ook uitgelegd dat ik voldoende rij ervaring heb om het zelf te doen en dat mijn moeder niet altijd mee gaat
Ik ben die eigenaresse niet van jouw verzorgpaard haha, daar heb je je antwoord al
de ene vindt het wel prettig om ouders erbij te hebben, de ander minder. Ik vind het gek om geld te vragen als eigenaar, maar een ander wil wel geld vragen omdat ze vinden dat mensen dan meer verantwoordelijkheid nemen. Zoveel mensen, zoveel wensen. Ik vind het pa of ma meenemen terwijl je naar de middelbare school gaat minder zelfstandig overkomen en ik zoek nou net iemand die helemaal alleen zich kan redden want als de verzorgster op stal is, is er niemand anders. 
en toch kiezen sommige eigenaren om die reden wel om geld te vragen, waarom? Omdat het kan.