Fouganza, goed merk?!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Maasbree90

Re: Fouganza, goed merk?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-16 00:10

Ah helaas... Ik word er ook af en toe moedeloos van, hoewel het nu toch echt al best lang lang goed gaat met een ruime mast springschoenen, (afkloppen). Maar dit paard springt nu M en binnenkort Z en dat ga ik zonder ijzers en schroeven echt niet doen op gras.

Bedankt voor je reactie!

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-16 00:18

Foaly schreef:
Die 20-euro caps hè... is dat daadwerkelijk wat? Ik bedoel, hij zal best het juiste keurmerk hebben, maar zitten ze ook een beetje fijn? Het lijkt namelijk haast te mooi om waar te zijn, een cap voor 2 tientjes :=

Ik vind ze geweldig. Jaren geleden heb ik 2 capjes bij de Decathlon gehaald. Eentje heb ik veel gebruikt en heb ik uiteindelijk weten te slopen toen ik bij een val met mijn hoofd en schouder op het asfalt terecht kwam. Hij heeft z'n werk goed gedaan en hangt nu, gescheurd en wel, naast mijn voordeur om mij voordat ik de deur uit ga eraan te herinneren waarom je een cap op je hoofd moet zetten.
Andere Fouganzacapje is door mijn paard gesloopt, hij heeft 'm te pakken gekregen en is er niet subtiel mee omgegaan. Af en toe ben ik bij de Decathlon maar de caps die ze nu hebben vind ik niet mooi.

Ik heb ook beugelriemen van Decathlon. Die zijn nog steeds erg mooi. Leren riemen verstevigd met nylon. Ik hoef ze nauwelijks in te vetten, ze zien er eigenlijk altijd goed uit. Ben er blij mee.

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-16 00:20

Ga denk ik ook een 2e cap bij halen :))
Heb al jarenlang een cap van de decathlon, heerlijke cap <3

henst

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-18 15:00

Ik had vroeger ook een vestje van fouganza was er tevreden van.

paard21

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-18 18:04

Ik vind het prima! Ik heb 2 broeken en een vest van Fouganza. Heb ook best veel sokken van dat merk. Ik denk dat het misschien iets mindere kwaliteit is dan van duurdere merken maar vind het prima kwaliteit voor de prijs.

henst

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-18 18:32

Ik ben nu aan het kijken voor een rijbroek . Het is niet om mee te rijden dus het hoeft geen dure te zijn. Het zal ook een zijn van fouganza.

JumpingWolf

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-18 12:26

henst

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-18 19:28

Nee sorry aleen met de ruiter kleding.