Fry schreef:Mn vader als ik in galop ga:
'HET IS NET EEN HOBBELPAARDJE'
'EHH??'
Hahaha

This eerder een hobbelpaard als ie achter andere paarden/pony's hobbelt, dat je dus niet stuurt of doet

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tabaflab schreef:Maar die pennymeisje die zoooo goed kunnen rijden noem ik vaak: mond kont meisjes. Ze kunnen rijden met hun mond, maar niks met hun kont
tabaflab schreef:Maar die pennymeisje die zoooo goed kunnen rijden noem ik vaak: mond kont meisjes. Ze kunnen rijden met hun mond, maar niks met hun kont
maralyn schreef:tabaflab schreef:Maar die pennymeisje die zoooo goed kunnen rijden noem ik vaak: mond kont meisjes. Ze kunnen rijden met hun mond, maar niks met hun kont
Ghe ghe, tja.
Zo ben ik een tijd lang uitgemaakt, dat ik niet kon rijden. Omdat ik altijd met stage in oude plunje liep, stalen neuzen schoenen aan, oude broek met een scheur, en een 2 persoons tent trui (Super fijn voor in de warmte, kun je er nog een trui onder doen met - 15, en koud krijg ik het niet!)
"Ahhg, ze kan vast toch niet rijden"
Roddel roddel roddel.
En ik mijn mond maar houden....
Tot iemand aanbood: Wil je ff op dit paardje?
Gewoon met mijn oude plunje met stalen neuzen er op eh...
Toen was het geroddel gauw over
bentlage schreef:jup, hier ook eens, wist toen nog niet welke kant je op moest om voorrang te krijgen, (links toch?) en toen was er zo'n een met eigen paard, PAS OP HOOR! IK TRAP JE ZO VAN JE HUURPONY (is manegepony van 140 cm hoog...) AF!!! reed per ongeluk aan de verkeerde kant voor voorrang blijkbaar...
NoreenJulia schreef:bentlage schreef:jup, hier ook eens, wist toen nog niet welke kant je op moest om voorrang te krijgen, (links toch?) en toen was er zo'n een met eigen paard, PAS OP HOOR! IK TRAP JE ZO VAN JE HUURPONY (is manegepony van 140 cm hoog...) AF!!! reed per ongeluk aan de verkeerde kant voor voorrang blijkbaar...
Zo arrogant zijn ze nou ook weer niet..