Browny: Pink Ribbon Stables? Leuke spulletjes komen er weer voorbij! zelf ben ik bezig met mijn spulletjes voor de herfstwedstrijd van Nik2001. Lukt aardig
Summerfly
Geplaatst: 26-09-12 19:37
Zojuist bij Bol.com de Friese Hengst besteld! Dan kan ik daar binnenkort ook mee aan de slag, jeeej. Ohja, de foto's, die moet ik er nog even opzetten, ze komen er zo aan, zal dit bericht dan even editen.
Edit: Hier zijn ze dan! Even alles in linkjes gedaan, had geen zin om ze te verkleinen.
Zo vandaag weer even met Duitsland gebeld en met succes ze hebben voor mij en Wiekenmeisje de limit editions achteruit gezet en we gaan ze Zaterdag halen Jippie
Kan dan ook meteen kijken voor andere leuke dingen Die Marbachers zijn overgens wel een behoorlijk eind weg vanaf drenthe pffff
de specials vind ik ook niet heel bijzonder, vooral de lippi niet, en van het pinto patroon had ik eigenlijk wel iets mooiers verwacht, dit is meer bont dan pinto vind ik..
de Lusitano vind ik wel heel gaaf, die heb ik gister binnen gekregen, meet Torrès:
samen met Fuego (ze zijn nog niet de beste vriendjes volgens mij, of ze zijn zomaar aan het spelen)
wat een leuke namen komen er bij zeg! Echt heel erg bedankt voor die leuke namen. Ik zit te kiezen tussen die van cathyenbeau en rooz11. Misschien ga ik ze wel combineren. Nouja, nog heel erg bedankt voor die namen!
Vandaag ben ik bezig geweest met m´n super cutie roze sjabrakjes. En ik ga m´n stallen verder afmaken. Tja, sinds er veulentjes zijn geboren ( die heb ik gewoon gekocht ) , kom ik stallen te kort. Nu ben ik bezig met 3 veulen stallen. Oja, m'n weitje is af! Hij is super cutee en natuurlijk roze paaltjes Pff, heeft iemand nog ideeen wat ik roze kan maken? Ik heb nu roze dekjes, roze dekens, roze zadels, roze hoofdstellen, roze peeskapjes, roze paaltjes bij de wei, roze stallen, maar een roze rijbak vind ik wel erg overdreven. En ik heb een roze huis en roze springbalken. Hoe roze kan het zijn XD?
Weet er misschien iemand welke nummers de Limited Editions hebben. Want dat wil ik even heeeeel graag weten, dus iemand aub. @summer2000 mooie spulletjes heb je weer gemaakt! @browny gaaf hoor een roze manege, heb laatst ook een roze set gemaakt: zadel, hoofdstel, deken, halster en touwtje.
Heb verder onwijs leuke plannen voor een zadelkamer(gebouw) en de repaint die ik van daf3 krijg is bijna klaar!
Ik vind de LE's van het moment niet zo 'spannend'. Al vind ik de Lusitano wel leuk. Ook ga ik wss een domeinnaam kopen, maar dat duurt wss nog wel even. Voor nu ga ik dus mijn oude site een make over geven. En ik ga wss iets bij loverhorses0 bestellen. Verder niet veel te melden. Over het schleichgebeuren van nu.
Leukleukleuk, een roze manege! Ik doe meer met zwart en bruin en grijs. Vandaag nog een Black and White setje gemaakt voor de dartmoor merrie. Staat haar heel erg leuk!
LoverHorses0
Geplaatst: 27-09-12 19:07
Heeeey, ik meld me ook maar weer even Ik ben op het moment aan het sparen voor een domeinnaam, mn spulletjes verkopen erg goed!! @anikailove Is het wel een slim idee om een domein te kopen, want naar mijn idee heb je nog niet veel bestellingenen enzo. Ik zou het zonde vinden van het geld (een domeinnaam is echt heel erg duur) Als je er niets aan terug verdient. maarja, je moet het zelf weten he
Hoezo is een domein naam heel erg duur? Ik betaal 20 euro per jaar meer niet.. Dat is 1.70 euro per maand.
Palmbierlove
Geplaatst: 27-09-12 20:08
@ browney, ik zag wel een roze hoofdstel staan, maar heb je ook al roze halsters en halstertouwen gemaakt? je kan ook nog een roze longeerlijn en longeersingel maken, transportbeschermers, bandages, staartbandage, luchtzuigbanden enz succes! ben zelf niet zo'n fan van roze, doe mij maar blauw, maar ook andere kleuren
Nee, die had ik nog niet gemaakt @ Palmbierlove, bedankt voor de tip. Ik zal eraan werken. Eerst was ik ook niet echt een fan van roze, maar nu vindt ik het steeds leuker haha.
@ik veeeeeeeeel meer, maar dat komt denk ik omdat ik er een koop voor echte ' professionele' webwinkels. Ik ga als het goed is per jaar ong. 220 euro betalen
Bdw ik vind de le"s van dit jaar ook niet zo bijzonder hoor, de lusitano is inderdaad wel stoer
_Marell
Geplaatst: 28-09-12 07:15
€220;? Sodeju, dat was het mij nog niet waard! Wat boeit het opzich nou of je een domeinsite hebt voor maar €20; of een 'proffesionele' mss. het zelfde als een gewoon domein, hebt voor €220; het gaat uiteindelijk toch om het tuig dat je levert.. Maargoed, ieder zijn eigen mening.
even weer on-topic; Weet iemand wanner de collectie van 2013 bekent worden? Alhoewel, deze zijn net nieuw dus ja.. Ik loop ook een beetje vast met mijn renbaan, wat zijn de afmetingen van een orginele? Naar mijn gevoel is mijne te klein, zowel in lengte als breedte..?
Verder heb ik nog een stroomklol gemaakt, zal zms fotos maken
XxXHorsezXxX
Geplaatst: 28-09-12 08:18
@Howrse Ik heb al wel wat uiteenlopende nieuwe modellen gezien, maar erg onduidelijke foto's. Er komt een Fell pony familie en een hannoveraan familie. En nog 2 rijsetjes, maar eigenlijk betwijfel ik of dit wel echt schleich is... (Wil wel foto's plaatsen als iemand ze wil zien... )
Ben een stille meelezer, dus ik volg alles wel. Maar heb de laatste tijd niet erg veel tijd voor de schleich. (Dus ook niets nuttigs te posten... )
Fell pony familie???? Serieus???? Ik ben namelijk stapelgek van Fell Pony's (en shetlanders natuurlijk.) Oooh wat zou dat geweldig zijn!!!
Heb gisteren weer eens wat modellen aangeschaft. Nu nog 4 en dan is mijn collectie compleet. Dan kan ik me op de retired modellen gaan concentreren. En natuurlijk de de Fell pony familie!!
Zou je foto's willen plaatsen? Ik denk dat iedereen wel nieuwschierig is!
En nog even over die domeinnaam, dat is gelul, ik heb jaren een eigen website gehad voor mijn bedrijf en ik hoeft maar 20 euro te betalen. (En hiermee zeg ik er ook niets meer over)
Jolinem
Geplaatst: 28-09-12 11:08
Volgens mij heb ik de schleich 2013 figuren gevonden!!!
Als dit de goede zijn (misschien zijn ze wel niet van schleich, het is best vroeg in het jaar nog ) dan valt het me wel een beetje tegen moet ik zeggen.....
Edit: Elena@ er zijn indd fell pony's! Ik ga wss straks foto's van mijn portugese setje maken en nog wat andere dingen, dus er komen wss zo foto's.
Laatst bijgewerkt door Jolinem op 28-09-12 11:09, in het totaal 1 keer bewerkt
Shettepret
Geplaatst: 28-09-12 11:09
@Loverhorses0 Dat klopt idd niet. Een 'professionele' webwinkel bestaat niet!! Je kan geen domein voor een webwinkel kopen. Je koopt de url, that's it. Wat je vervolgens onder die url wil plaatsen is vrije keus. Ik betaal €20,- per jaar en heb een 'professionele' site (niet up to date momenteel).
Heb je er bijvoorbeeld webdesign bij dan zou de prijs kunnen kloppen. Dan maakt alleen iemand anders je site naar jou wensen. Dat doe je dan dus NIET zelf. Mijns inziens totaal overdreven voor een 'hobbysite'.
Ligt het nou aan mij, of hebben die nieuwe modellen echt allemaal zo'n rare curly-achtige vacht? Vind het tot nu toe nog niet zo spectaculair, mocht het wel echt van schleich zijn (denk het wel trouwens) Die nieuwe springrijset vind ik wel heel leuk!
Ik vind ze echt leuk! Maarjah, je hoort mij eigenlijk nooit over dat ik ze niet leuk vind! Het komt door de slechte kwaliteit foto's, denk dat ze gewoon zo zijn als de nieuwste fries.. Ik ben mijn showkistjes aan het ophangen, dus met een uur of 2 komen er foto's! Moet alles nog even in orde maken voor als er morgen weer nieuwe paardjes bijkomen!
Denk dat het inderdaad ligt aan de slechte fotokwaliteit. Want kijk je naar de nieuwe springset (en volgens mij zit dat setje op de nieuwe hannoveraan op die foto) lijkt het paardje wel gladharig. Leuk dat ze de fell ponys eens doen. Ben benieuwd naar de rest!
Jolinem
Geplaatst: 28-09-12 11:56
Ligt indd aan de foto's denk ik. Ik vind de fell pony hengst wel leuk, met die manen!