Help,Tucker inneens niet meer van mij?!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

amsterdam_30

Re: Help,Tucker inneens niet meer van mij?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 22:01

Oppassen dat het weiland niet vanaf de weg zichtbaar is! Dat zou ik nu echt even niet durven en al helemaal niet zonder mega goed slot.
Zoals die mensen zich gedragen, zou ik ze niet vertrouwen...

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 22:01

Tuurlijk zijn er kampers die wel iemand iets aan kunnen doen, ken ik ook. Maar ik ken net zoveel mensen die iemand iets aan kunnen doen en niet van 't kamp komen..

Overigens vind ik de term 'kamper' een beetje laag, door alle vooroordelen over 'kampers'. Ik zou eerder zeggen woonwagenbewoner of reiziger.

Kampers zijn inderdaad vaak juist de gezellige spontane mensen. Je voelt je er meteen thuis, de deur staat altijd open, vaak hebben ze niet eens een bel.
Althans, zo ervaar ik het altijd! :D En velen anderen (zoals bijv. de dominee) ook :)

sharontucker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-12 22:04

Inderdaad,super mensen die kampers!
Kom ook nog wel eens langs hoor,ze proberen me alleen maar te helpen :)

Een weiland in deventer is erg moeilijk te vinden.

AdnerB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 22:19

weet je ex dat je op bokt zit?
mischien leest hij mee..
kijk wel uit met wat je plaatst voor het geval dat :)

al wat bekend over de politie?

Avis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 22:24

AdnerB schreef:
weet je ex dat je op bokt zit?
mischien leest hij mee..
kijk wel uit met wat je plaatst voor het geval dat :)

o ja, dat is natuurlijk ook zo iets... :?

sharontucker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-12 22:28

Haha, ja wilde dit ook eerst via een.SA doen,maargoed waarschijnlijk leest hij dit niet hij gebruikt alleen msn geloof ik.

sharontucker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-12 22:29

Nog niets gehoord van de politie,morgen ga ik weer naar de wei om te overleggen met de toezichthouder.

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 23:27

Heb het hele topic doorgelezen.. En idd, hun zitten in hetzelfde schuitje als jij.. Jij geen poot om op te staan en hun niet. Zo simpel is het. Ik kan nu ook wel zeggen 'tucker is van mij' bijv. .......

Lastige situatie.

Wat ik zou doen, is weiland regelen, trailer regelen.. Politie op de hoogte brengen dat je je pony ophaalt en iemand de telefoon in de hand laten houden. Pony trailer inmikken en weg.. Mochten er problemen komen direct bellen. Of anders paar tientjes neer leggen/geven. Alsjeblieft, hier, tucker is verkocht. Meer is een papierloze shet gewoon niet waard.

Lastig dit, bah!

Ik doe je even een pb zo! :)

Bzoem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 23:29

Tucker is geen shet toch?

sharontucker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-12 23:39

Jazeker wel :) die spikkel in al die Kentucky Fride Chicken topics :')

sharontucker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-12 23:46

Maar dat is het m,waar haal ik het lef vandaan haar weg te halen..

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 00:03

Ik zou wel oppassen als je ze hebben verboden het erf te betreden. Ga je er dan toch op en ze bellen de politie dan ben jij verkeerd bezig.

Bzoem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 00:13

Maar als het erf niet van hun is, dan is dat dreigement toch ook loos?
Ik heb nog wet verder terug zitten snuffelen en je verzorgt nu al ruim 2 jaar hun pony's toch? Als jij tucker hebt mogen mee nemen snap ik niet waarom ze dit nu terug willen draaien.
Ik denk dat het dan toch ligt aan dat gedoe met je ex en je moeder en dat moet toch uit te praten zijn met die familie?

sharontucker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-12 10:42

4jaar lang heb ik mijn benen uit mijn lijf gelopen om hun pony's te verzorgen en over die 4jaar heb ik hun maximaal 100x gezien,3pony's dood in de wei gevonden,2x heb ik zelf de dierenarts de bij gehaald en ontzettend vaak dierenbescherming.
Ik heb nooit last van hun gehad totdat ik met mijn ex kreeg en na bijna een maand alles voor hem te moeten doen en waneer ik 'nee' zei werd hij boos.
Mijn moeder vond het uit de hand lopen en ik moest voor mijn veiligheid kiezen.

sharontucker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-12 10:43

Ik ben al weer een paar keer langsgeweest hoor! Als ik daar ben zeg ik gewoon dat ik voor de Fries kom,dan kunnen ze mij niets maken.
Het is gewoon open terein,geen huizen eromheen oid.

rosslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 11:21

hopelijk komt alles goed en is tukkie snel weer van jou!

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 11:22

Heb natuurlijk niet alle pagina's gelezen, maar hebben jou ouders hier ook een rol in? Ik neem aan dat hun stalling enz. betaald hebben...

Ocean_Child

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 11:23

Moet je via hun terrein naar de wei? Ik vind het echt een rotsituatie voor je, maar weet eerlijk gezegd ook niet zo goed wat je er mee aan moet.. :(:)
Je bent bij de politie geweest, toch? Misschien heb ik er overheen gelezen, maar wat zeggen zij hier over?

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 11:27

Wat een ontzettend vreemd, verwarrend en ongeloofwaardig verhaal dit.
Waar zijn jou ouders in dit hele verhaal, je moeder verbied je de omgang met je ex, maar laat het jou vervolgens allemaal lekker zelf uitzoeken? Je hebt/had de pony met toestemming van je ouders? Waarom helpen je ouders je niet? Je bent 14, dit zijn geen dingen die je zelf allemaal kan regelen. Hoe kwam je aan t geld en stalling voor de pony? Ik neem aan dat je ouders daar een aandeel in hebben gehad?
Als jij of je ouders de laatste maanden het onderhoud en dergelijke allemaal betaald hebben en je hebt daar bewijzen em getuigen van, is die pony gewoon van jou. Ophalen en ergens anders neerzetten dus en het lijkt me vrij logisch dat je ouders daar even mee helpen. Het houden van een pony en dit soort problemen zijn geen verantwoordelijkheden die jij als 14jarige in je eentje hoort te dragen, daar heb je ouders voor. Staan die niet achter je en helpen ze jou hier niet mee, dan kun je het beter laten gaan. Dit kun je niet zelf even oplossen, dan krijg je inderdaad zo'n vreemd en onsamenhangend verhaal waar niemand meer wat uit wijs wordt. Zeker als die mensen je bedreigen of gevaarlijk worden... Ik blijf er bij, het is vreemd dat je ouders dit niet voor je regelen en afhandelen.

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 11:29

Faline schreef:
Wat een ontzettend vreemd, verwarrend en ongeloofwaardig verhaal dit.
Waar zijn jou ouders in dit hele verhaal, je moeder verbied je de omgang met je ex, maar laat het jou vervolgens allemaal lekker zelf uitzoeken? Je hebt/had de pony met toestemming van je ouders? Waarom helpen je ouders je niet? Je bent 14, dit zijn geen dingen die je zelf allemaal kan regelen. Hoe kwam je aan t geld en stalling voor de pony? Ik neem aan dat je ouders daar een aandeel in hebben gehad?
Als jij of je ouders de laatste maanden het onderhoud en dergelijke allemaal betaald hebben en je hebt daar bewijzen em getuigen van, is die pony gewoon van jou. Ophalen en ergens anders neerzetten dus en het lijkt me vrij logisch dat je ouders daar even mee helpen. Het houden van een pony en dit soort problemen zijn geen verantwoordelijkheden die jij als 14jarige in je eentje hoort te dragen, daar heb je ouders voor. Staan die niet achter je en helpen ze jou hier niet mee, dan kun je het beter laten gaan. Dit kun je niet zelf even oplossen, dan krijg je inderdaad zo'n vreemd en onsamenhangend verhaal waar niemand meer wat uit wijs wordt. Zeker als die mensen je bedreigen of gevaarlijk worden... Ik blijf er bij, het is vreemd dat je ouders dit niet voor je regelen en afhandelen.

Ik dacht precies hetzelfde...

sharontucker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-12 11:43

Ik hoef niet over hun terein.

Ik mest een stal uit en daar word ik voor betaald :)
Mijn moeder staat volledig achter mij.
Ik heb stalling,hoefsmid en dierenarts allemaal zelf betaald :j

Ze willen echt wel helpen als ik ze nodig heb,maar ik heb ze nog niet echt nodig gehad ofzo.
Ik ben dus zelf naar de politie geweest etc.
Laatst bijgewerkt door sharontucker op 14-07-12 11:46, in het totaal 1 keer bewerkt

xAnnouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 11:45

ik lees ook de hele tijd al mee. succes sharon, hoop dat je haar terug krijgt !

xAnnouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 11:48

maar je kunt natuurlijk ook vragen aan de boer waar we stonden met zn 3en (ik noem zijn naam even niet op internet) of hij wil "getuigen" oid?
die weet ook dat je netjes betaald hebt en je pony had.
de dierenarts toen we daar heen gingen heeft jou ook nog in het systeem staan volgensmij.
en ze kennen je ook wel denk ik.
want toen ik laatst langs kwam was het oook "o ja jij bent die van de kleine pony's en alles"

sharontucker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-12 11:56

Dat kan inderdaad,maar volgens de politie kon ik haar gewoon uit de wei halen??? Of hiij zei gewoon iets,echt geen idee.
Ik zie echt op tegen maandag,hoop dat er in de tussentijd nog iets gebeurd dat in mijn voordeel is.

Ocean_Child

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 12:03

Als de politie zegt dat je je pony kan ophalen, vraag dan of ze mee gaan.
En wat gebeurt maandag?