Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
capopjekop schreef:Die schimmel is wel te dik, lijkt een speknek te hebben en op de schouder zie je vet zitten. En je zegt zelf al dat je zijn ribben niet kunt voelen. Maakt niet uit of ie groninger is of niet, bij mijn shet kan ik ze ook voelen, al heeft die wel een hooibuik.
sannahtris schreef:@capopjekop ja hij is te dik hij heeft een half jaartje niet zoveel gedaan bij de vorige eigenaar maar die nek komt doordat die hoog opgereden is hij heeft z dressuur gedaan met de vorige eigenaar en die heeft hem hoogop gereden hij is al afgevallen lekker goed rijden!
Uums schreef:capopjekop schreef:Die schimmel is wel te dik, lijkt een speknek te hebben en op de schouder zie je vet zitten. En je zegt zelf al dat je zijn ribben niet kunt voelen. Maakt niet uit of ie groninger is of niet, bij mijn shet kan ik ze ook voelen, al heeft die wel een hooibuik.sannahtris schreef:@capopjekop ja hij is te dik hij heeft een half jaartje niet zoveel gedaan bij de vorige eigenaar maar die nek komt doordat die hoog opgereden is hij heeft z dressuur gedaan met de vorige eigenaar en die heeft hem hoogop gereden hij is al afgevallen lekker goed rijden!
Vergeten jullie niet dat knappe Tris zijn mooie hals ook te danken heeft aan zijn jaren als (ggk) hengst?Veel plezier met hem!