ik vind je op alle 3 wel passen hoor en als ik de foto's kijk heeft je paardje er helemaal geen moeite mee dus zou ik wel vaker kunnen en als je eigen paardje
Ik heb nog geen duidelijke fotos, komt volgende week denk ik! Ze is zoiezo niet te zwaar, en ze komt ook niet onder de buik uit, En,, wat zeggen jullie ervan?
okee bedankt! Ik ga zaterdag betere foto maken, want deze is errrrrug onduidelijk vind ik zelf, want op deze foto vind ik als ik eerlijk ben, haar te groot,m maar in het echt niet
Vind dr eigenlijk nog niet te groot. En ze zit m ook niet in de weg.
Kijk iemand kan wel lang zijn, maar als zij of hij de pony niet in de weg zit bij de benen.
Wat ik veel merk is dat mensen gaan beoordelen op het dressuur plaatje. Of het wel mooi lijkt. Je kan nog zo lang zijn, maar als je een pony niet uit baland brengt en met de benen niet in de weg zit kun je gewoon rijden. Daarnaast moet je wel op letten dat je niet te zwaar moet zijn voor je pony. Paarden kunnen maar 12.5% dragen van hun gewicht. Koudbloeden iets meer, zoals ik toen heb gehoord. Ik geloof dat het 20% was.
Sommige mensen kunnen nog zo lang lijken, maar als je echt wilt beoordelen, dan is het beste een filmpje denk ik.
@marylyn, het probleem is juist dat een te lange ruiter de pony wél uit balans brengt En daarvoor zijn niet alleen de benen van belang maar ook voornamelijk het bovenlichaam vanwege het 'hefboom-effect'
Vind jou ook echt op het randje zitten met je pony
@ jolandeeee, ik wacht een duidelijkere foto even af, op deze foto lijkt ze te groot