Ze reed er alleen een stukje naar het huisje erop ;d

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
dollyspikkel schreef:met 1m60 ga je echt niet meer op een shet zitten (je zal ook van de mensen die daar werken er niet meer op mogen met je lengte)
neem een looppony of wandel mee met je zusje als zij op de pony zit
maritmistppc schreef:Delano is er nog!
Xslvna: ik bedoel dus met op de knietjes: Er net boven, jij komt er onder.
Ik heb het heb het over, zonder zadel, als jij je voeten uit de beugels doet, met je nog 3cm groter, tjaa dat vind ik dan ook niet kunnen, ik kwam in mei bij mist ongeveen 5/10 cm boven de knietjes
maritmistppc schreef:dollyspikkel schreef:met 1m60 ga je echt niet meer op een shet zitten (je zal ook van de mensen die daar werken er niet meer op mogen met je lengte)
neem een looppony of wandel mee met je zusje als zij op de pony zit
Die medewerkers van ppc die letten niet op hoe groot je bent, als je daar met 1.70 aan komt zetten, gefen ze je zo een rijpony mee, ze denken dat je er dan mee gaat lopen..
maritmistppc schreef:Jij durft je mening wel hard te uiten zeg! Je zegt zo ff 'Niet waar'.
8 van de 10 keer gefen ze een te groot iemand voor een pony die pony die ze wel willen wel mee
maritmistppc schreef:Ik hoef helemaal niet te rijden, dat heb ik ook nooit gereageert.
vosje456: sorry jij hebt nooit spelling fouten?
maritmistppc schreef:Hey Mist is wel leuk en groot ik ben 1.65 en ik kan er nog op ze wil niet graag in golop maar dan mag eigenlijk ook niet ze is eigenwijs maar wel lief ze hoedt niet echt van rijden maar het is echt een knuffel beer!
maritmistppc schreef:Ik hoef helemaal niet te rijden, dat heb ik ook nooit gereageert.
vosje456: sorry jij hebt nooit spelling fouten?
Sypol_Rawr schreef:Hier een foto van mijn vriendin op mist, ik vind haar al aan de grote kant en zij is maar 1.40 of kleiner zelfs!
Ze reed er alleen een stukje naar het huisje erop ;d
[ Afbeelding ]