er komen dan foto s als ze ze mee heeft

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Horwse schreef:@Rosan: Ze is al erg leuk rosan, ik vind vooral de overgangen erg goed gelukt!
@Roosje: Ik had in deel 7 al een hele uitleg gepost van hoe ik de krassen er af haal maar ik kan het nu even niet vinden...
@horseloverzz: Vind dat er al veel vordering in zit vergleken met je eerste halster! En dat voltigeersetje is ook erg goed gelukt!![]()
Hier alvast een link van mijn site zoals beloofd (hij is nog niet helemaal af hoor!)
http://schleichenzo.weebly.com![]()
Moet ik trouwens nog linkjes van iemand z'n site erop zetten? (maakt niet uit van wat! als het maar Schleich is!)Pb me dan maar even!
Telpeva schreef:Ik vind hem al best leuk worden Rosan, de overgang van wit naar lichtbruin vind ik goed geslaagd, volgens mij is dat bij een echt paard ongeveer net zo! weet je al wat voor kleurtje de hoeven gaan krijgen? want bij dat witte voetje kan je ook een lichtere kleur hoef kiezen
Ik neem trouwens aan dat de witte stukjes direct onder de manen ook nog weggewerkt gaan worden?
Rosan2001 schreef:Heb je ook foto's van die peeskappen met paard erin?Cool Telpeva! Misschien krijg jij ook wel een bestelling van 70.-, kan je aan brooke geven! Maar toch, 70 euro is wel heel erg veel. Wat had die persoon dan bestelt van 70 euro? Ik heb nu nog geen foto's van mn shetje, maar ze heeft wel een naam: Yasmine, spreek uit jasmiene niet djesmin. Ik ga morgen misschien toch opnieuw wat dingetjes buitenb leggen voor misschien toch een poging tot een horses on ice show, want nu is het weer keud en het leek me zo'n leuk idee! PBL, raar dat je lijm niet meer openging, misschien zat de dop vastgeplakt?! Howrse, heb jij foto's va je poetsplaats vind het een leuk idee!
SanneLeoni schreef:Jongens, ik ben door het evenement Equiday gevraagd of ik een halve stand wil huren om daar mijn repaint paarden te presenteren