Ponylies, is dat op de nijgraaf toevallig? Vind dat paard er kleiner uitzien dan je zegt dat ie is. Maar past prima.
neen deze staat niet op een manege ik rij hem voor een eigenaar namelijk ik ben zelf 1,85 daarom ziet hij er kleiner uit
file:///C:/Documents%20and%20Settings/Izabelle/My%20Documents/My%20Pictures/Photo/Photo%20008.jpgkep eindlijk een fotoik weeg 38 dus ben zeker niet te zwaar maar en ben 1.59 hoog n de pony maar 1.24 help ik wil hem niet kwijt maar heb het idsee dat ik te groot ben
@ Shadow38 je foto doet het niet, wil je hem uploaden via tinypic, of imageshack? Of een andere upload site?
Sjors493 schreef:waarom zou je twijfelen, je wilt volgensmij gwn showen iemand een nieuwe?is dat tegen mij bedoelt ?
Sjors493 schreef:waarom zou je twijfelen, je wilt volgensmij gwn showen iemand een nieuwe?Gwn is msn taal! Wil je voluit nederlands typen is met lezen storend.
ponylies schreef:Sjors493 schreef:waarom zou je twijfelen, je wilt volgensmij gwn showen iemand een nieuwe?is dat tegen mij bedoelt ?jazal de wind wel van voren krijgen
Sjors493 schreef:ponylies schreef:is dat tegen mij bedoelt ?jazal de wind wel van voren krijgenJa wat wil je, met zo'n opmerking