Haha, ik kan er heel veel neerschrijven xD
Op de manege hadden we een eigenwijs paardje wat zich uit het niets razendsnel richting de binnenkant van de bak draaide en een bok richting de muur gaf. En toen kwam de dag dat de instructrice vondt dat ik dat beestje wel kon temmen. Hoppa, over het hoofd afgestapt.
Op de manege hadden we een zeer rond friesje staan wat nog niet helemaal volleerd was. Dus, ik vol trots opgestapt. Op een gegeven moment moest ik een volte halve baan rijden ofzo. Meneertje dacht ja daag ik draai zsm weer om zodat ik achter de rest aankan. Toen schoof mijn zadel met mij naar de zijkant. Ik bleef nog heel lang hangen, als een indiaan ofzo. Het paard bleef maar mini rondjes draaien, toen moest ik wel afstappen.
Op een andere manege mocht ik uitstappen op het lespaard van mijn vriendin, ze had die les zonder zadel gereden. Dus ze gaf me een voetje, maar duwde iets te hard door. Toen gleed ik er aan de andere kant weer af. xD
Ik maakte een buitenrit met mijn verzorgponies. Ik op een haflinger, mijn vriendin op een mini shet, en mijn zusje op het braafste maar snelste paardje. Mijn zusje had echter nog maar 2 keer met mij meegereden. ( Ze kon uitstekend blijven zitten en het shetje leed er niet onder ) Dus wij gingen in volle galop over de hei, toen stond mijn haflinger uit het niets stil, ik over het hoofd afgestapt. De mini shet waar mijn vriendin op reed deed precies hetzelfde, net als mijn vriendin, die stapte ook over het hoofd af. En toen kwam mijn zusje. Die bleef zitten. 2 adolescente meiden met 8 jaar rijervaring vs. mijn zusje die intotaal 4 uurtjes in haar hele leven gereden had.
En de laatste, maar geniaalste. Hoewel het niet echt vallen is.
Het was herfst, en mijn geweldige ex mini shettie moest even de beentjes strekken. Dus samen met moeders gingen we springen ( mijn mini shet aan de hand ). Dus ik zomp door de modder op de hindernis af, en mevrouw loopt braaf mee. Over de hindernis ( een hele lage ). En vervolgens, zonder aanleiding, denkt ze goh. Nu echt de beentjes strekken! Dus ze gaat er vandoor, en ik sleep er achter aan door de modder. Toen moest ik de rest van de dag ik modderkleren rondlopen. Jippiej xD Heb me achteraf wel scheel gelachen xD
tjah, ik heb me toch wat op mijn rug gelegen terwijl ik de slappe lach had omdat ik op de grond was beland.