je moet mezelf ook inhouden net de hindernistset en de percheron gekocht voor 20 euro incl verzende, nu weer ene fjord voor 10 incl. en als ik bevestiging krijg ook nog andalusier hengst en percheron hengst samen voor 15 euro incl. en dat in 1 week tijd
ja iets te hard voor mijn bankrekening zeker nu die rijlesse erbij kome 1x per maand meer werd me iets te duur dus zelf gaat ze 3x. Tog maar iets minder gaan uitgeven aan schleich maar wil ze zo graag kopen haha
Tgoh, nu ik weer geld heb ga ik er ook enkele tientalle euro's doordraaien denk ik hoor (a) Ik krijg geen zakgeld en ik verdien niet dus ik moet altijd wachten op m'n verjaardag of andere feestdagen voordat ik iets leuks kan kopen. Nu ik weer geld heb wil ik weer Schleich o.o
Ik had jullie trouwens foto's beloofd van m'n nieuwe knollerd dus die zet ik hier zometeen even neer
Dit zijn dan de 4 Schleichpaardjes die ik voor mijn verjaardag heb gekregen van mijn moeder op een rijtje, de aankopen gespreid over een week of 4 gok ik. (witte knolskies zijn wat overbelicht)
Verder nog wat leuke plaatjes geschoten van de knollies:
Wow, 9 euro per week aan Schleich vindt ik nog veel! Mijn geld komt er niet zo hard bij (ik krijg 5 euro per maand) en wil ook nog iets uitgeven aan wat anders dan Schleich.
denk dat de bedragen voor iedereen zullen verschillen, de ene krijggt meer zakgeld dan de ander en weer een ander heeft een (bij)baan. En idd als je een eigen paard of verzorgpaard hebt, geef je daar ook weer liever iets aan uit.
welkom lois. Ja hij heeft alleen bij de wang een vlekje. En heb er maar 4 euro voor betaald incl. Had er ook nog 3 anderen bij, welke ook zgan zijn. Maar die zijn toch bedoeld om te repainten.
_Lois_
Geplaatst: 04-05-11 15:38
oja, nog ff een vraag:
Ik wil binnenkort mijn shetlander gaan repainten, met wat voor verf doen jullie dat? het wordt mijn eerste