Het stomme is dat mensen niet vragen of ze passen, maar beweren dat ze passen en daarmee discussie uitlokken.
Je vraagt hier en je krijgt andermans mening en verder moet je maar zien wat je er mee doet, maar ik neem aan dat je het hier komt vragen omdat je er wat mee wil doen.
Degene had zich het typen best kunnen besparen. Zoals het voorbeeld bij de planken op de schouders: Als de planken meedenken en meebewegen kan ik rennen met elke balk zolang ie maar niet te zwaar is. Een kort plankje wat tegenwerkt is veel vervelender.
Maar oké then again, ik stap zowat nooit op de pony en telkens maar een kort stukje veelal gewoon rechtdoor, omkeren en terug.
Lekker de dierenbeul uit blijven hangen joh, lekker mee doorgaan! Als jouw gezonde verstand zegt dat je met jouw 1.70 op een shet kan gaan zitten dan valt er toch echt niet te praten.
maralyn
Geplaatst: 26-01-16 20:30
Nooit natuurkunde op school gehad? Gezien je leeftijd?
En waarom zou je uberhaupt op een kleine pony willen rijden?
Heb je het hele bericht wel gelezen??
Niemand zit helemaal recht en in balans!! Denk je van wel? Bewijs het dan? Zelfs anky zit niet compleet in balans, waarom jij dan wel?
Heb al jaren lang natuurkunde ja en 2 meewerkende krachten werken niet zo gouw tegen elkaar... ook iets natuurkundigs. Over degene met het hefboom idee: hefboom is alleen bij 2 aanhechtingspunten. Het klopt dat mijn gewicht boven zwaarder meetelt maar niet zo drastisch.
Maakt ook allemaal niet uit, jullie hebben gezegd wat jullie wilde zeggen. Vind alsnog dat lengte minder drastisch als het goed meeveert.
Brainless
Geplaatst: 26-01-16 20:40
xSlvna schreef:
Maakt ook allemaal niet uit, jullie hebben gezegd wat jullie wilde zeggen. Vind alsnog dat lengte minder drastisch als het goed meeveert.
Een lat rechtop veert moeilijker mee omhoog en naar beneden en juist makkelijker van links naar rechts...
Nee even zonder gekheid. Ik denk dat we maar gewoon op een volgende foto moeten wachten. Is en blijft toch eindeloze discussie. Ik had nog wel graag een foto willen posten van mijn zuster op James. Maar heb geen foto van de zijkant.... Of ik moet nog ff beter door mijn foto's spitten.
Volgens mij begrijpen meer mensen haar niet, gezien haar onderschrift Zal vast niet de eerste keer zijn voor xSlvna dat mensen haar niet begrijpen. Lekker kappen ermee, ze is het niet waard
Geeft niks! Zo lijkt je passend maar als je rechtop zit ben je toch echt te groot. Af en toe zou nog kunnen maar alsjeblieft, doe het niet te vaak meer.
_Femkeeex
Geplaatst: 07-02-16 19:56
Je lijkt te groot op deze foto, maar ik vind hem te onduidelijk om het echt goed te kunnen zien.
Er is best een grote kans je past. Dus een andere foto met zadel en goed vanaf de zijkant.
Tamzel
Geplaatst: 07-02-16 20:05
Ik ben benieuwd of jullie mij te groot vonden voor Winnie en Browny, Winnie kwam ik een paar jaar geleden uitproberen bij ILuvWinnetoo en Browny heb ik twee jaar geleden kort verzorgd. Allebei D pony's tussen de 1.40 en 1.45. Stukkie kleiner dan Cilla.