Ik ga aan m'n bff dat filmpje van mijn race vragen.. Hein zei: o ajax, das ook een hele luie pony. Wow wow hij gaat in draf O jee hij galoppeerd! Ik sta d'r van te kijken, ajax op zijn best!
liliekska
Geplaatst: 17-03-14 18:08
hihi maar we kijken wel ff, hopelijk mag een pony 2 keer meedoen dan mag je zeker op de mijne als ik grote heb
Ik ben benieuwd wie er wint Drenter want ik en calista doen ook leuk mee alleen als calista voorop staat in een van die bakken gaat ze heel raar doen dus dan moet me zus mee want me zus leende calista van mij voor de barrelrace en calista ging hard en toen stopte ze opeens.
Ik ga het tema rainbow doen maar we vinden het stom om alleen te gaan dus daarom doen we het in een team en dan zeggen we tegen de cowboy die de stickers uitdeelt we horen bij elkaar en dan krijgen we een sticker voor ons groepje
Soofjesuper
Geplaatst: 17-03-14 20:44
drenterxx schreef:
Soofjesuper beter gaan wij tegen mekaar! Maar das ook sneu voor lieke..
Jaaaaa
Dan kan lieke mischien de tweede keer er zijn 2 races
Liliekska! Als als als, je geen hele grote ofzo kan krijgen moet je Monty nemen! Dat is zo'n schatje, en 1 van mn favo's natuurlijk , hij is niet heel groot ofzo, middelmaatje denk ik.. En, als jij m hebt en ik kom dagje heb ik 'm sws ff gezien hihih
Sorry beetje hyper nu wahaha
drenterxx
Geplaatst: 17-03-14 21:06
Ja kan je doen!! Broertje van meisje uit m'n groep in de zomer neemt mont