Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Maxime_Dokus schreef:als vraag dan.. Als ik een iets te lang bovenlichaam heb en mijn voeten komen net onder zijn buik uit. Dan hinder ik hem toch niet?? ik vind het pas hinderen als je met je voeten op gelijke of bijna gelijke hoogte zit als de knieën van een paard.
xSlvna schreef:Dan moet ie geen onverwachte beweging maken. Mn E pony gaat ook op zn snufferd als ie buiten een onverwachte beweging maakt. Weet ie ook, daarom loopt ie braaf waar ik m leid.
Kom op als je je rondje recht zit... Ik ga altijd correct met een paard mee en zo niet sta je er zo naast (shet). Bij de shet belast ik m niet maar veer ik verder, bij de kwpn hang ik er echt naast (aan t zadel?) als ik val. Wie zou meer last hebben? Ik 'rij' overigens enkel zonder zadel maar met bontsingel.
Maxime_Dokus schreef:als vraag dan.. Als ik een iets te lang bovenlichaam heb en mijn voeten komen net onder zijn buik uit. Dan hinder ik hem toch niet?? ik vind het pas hinderen als je met je voeten op gelijke of bijna gelijke hoogte zit als de knieën van een paard.