Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
loveottje schreef:HAPPY BIRTHDAY DRENTERXX ! ok nu even ontopic :p ik wil tuig gaan verkopen maar weet nie of ik goed genoeg ben zet straks mischien foto van mijn nieuw westernhoofdset op ! weten jullie nog iets dat ik kan maken behalve halsters en deken ben het beu om steeds dat te maken voor 40 paarden
drenterxx schreef:Bedankt!
Is er iemand die dat handgemaakte stuff ook verkoopt?
Want AHFH gaat er na de vakantie mee stoppen en ik wil toch nog ergens tuig kopen.
wanuu schreef:drenterxx schreef:Bedankt!
Want AHFH gaat er na de vakantie mee stoppen en ik wil toch nog ergens tuig kopen.
AmyLyklama schreef:Hi ben ik weer, had ik alles af, vergat ik de dob van mijn camera eraf te halen.
Ik upload mijn foto's op photobucket maar telkens worden ( zelfs HD foto's ) onscherp. Heeft iemand een goede foto uploader? Aangezien ik het met een een ipad doe, Zou het ook handig zijn als er een app was...
Maar genoeg gekletst en gezeurd hier is de foto:
[ Afbeelding ]
AmyLyklama schreef:Hi ben ik weer, had ik alles af, vergat ik de dob van mijn camera eraf te halen.
Ik upload mijn foto's op photobucket maar telkens worden ( zelfs HD foto's ) onscherp. Heeft iemand een goede foto uploader? Aangezien ik het met een een ipad doe, Zou het ook handig zijn als er een app was...
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Xfjord schreef:AmyLyklama schreef:Hi ben ik weer, had ik alles af, vergat ik de dob van mijn camera eraf te halen.
[ Afbeelding ]
Leuk setje!
Espritfan, je hoeft niet altijd een reactie te hebben want ik begrijp best dat mensen denken van ja waarom een reactie als ik geen intresse heb? Maar ja. Trouwens je hebt beste veel dressuurruiters
EskeGirl schreef:[ Afbeelding ]
Deze omcircelde heb ik via MP gekocht (moet ze nog binnen krijgen). Weet iemand welke de achterste 2 zijn, ik dacht de Haflinger en die grote weet ik niet?
drenterxx schreef:Bedankt!
ellalover schreef:drenterxx schreef:Bedankt!
Ik maak tuig en maak ook in opdrachtmijn site: http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/hors ... pinkhorse/