Schleich Paarden [Deel 11]

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

loveottje

Re: [Centraal] Schleich Paarden [Deel 11]

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 22:49

HAPPY BIRTHDAY DRENTERXX ! ok nu even ontopic :p ik wil tuig gaan verkopen maar weet nie of ik goed genoeg ben zet straks mischien foto van mijn nieuw westernhoofdset op ! weten jullie nog iets dat ik kan maken behalve halsters en deken ben het beu om steeds dat te maken voor 40 paarden :')

drenterxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 22:55

Dankjee ! :D eh, peesjes en kogels, oornetjes?

Juliette61

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 09:05

Hoi!
Voor mijn Trekpaard zoek ik een simpele kar, zonder tuig. (Heb ik al gemaakt)
Weet iemand een goede kar, of waar je ze kan vinden!

yesrlovertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 15:30

loveottje schreef:
HAPPY BIRTHDAY DRENTERXX ! ok nu even ontopic :p ik wil tuig gaan verkopen maar weet nie of ik goed genoeg ben zet straks mischien foto van mijn nieuw westernhoofdset op ! weten jullie nog iets dat ik kan maken behalve halsters en deken ben het beu om steeds dat te maken voor 40 paarden :')

doe da! *\o/*

Blackbirb

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 16:10

Zullen we allemaal wel even bij het onderwerp blijven het ging zo goed.

Daar ben ik weer ( werd weer eens tijd vond ik zelf) het is vakantie in provincie Gelderland en daar maak ik goed gebruik van! Dus ben weer druk bezig met een cross setje voor de rijpony. Zodra hij af is komt er een foto.

Heeft iemand nog ideetjes voor mensen zoals ik die eigenlijk wel ideeën hebben maar die dingen zo veel werk zijn dat ik er uiteindelijk toch geen zin meer in heb?

Ben ik weer

Espritfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 16:56

Hoi,
ik lees veel mee maar plaats vrijwel nooit foto's.
Nu lees ik wel een mensen die foto's willen, dus heb ik besloten van 2 dingen 1 foto te plaatsen.
Bij een onderwerp kon i niet kiezen en dus 2 foto's

Veel kijk plezier.

Mijn repaint (HELAAS TE KOOP VOOR INTERESSE PB)
http://i61.tinypic.com/2qmp30h.jpg

Mijn nieuwe geiten verblijf
http://i60.tinypic.com/2h7f8nt.jpg

Mijn 5 tal Hannoveraan merrie's
http://i61.tinypic.com/2u7n860.jpg
http://i57.tinypic.com/qxmnfr.jpg

Tips alles is welkom, maar hou het gezellig anders is het voorlopig ook weer mijn laatste post.

XEspritfan

wanuu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-14 17:47

drenterxx schreef:
Bedankt! :)

Is er iemand die dat handgemaakte stuff ook verkoopt?
Want AHFH gaat er na de vakantie mee stoppen en ik wil toch nog ergens tuig kopen.

Eerst stopte ze voor de zomer, toen in de zomer, na de zomer, volgens mij gaat ze gewoon door.

Ik verkoop soms het een en ander maar ik neem maar beperkt bestellingen aan om de wachttijd te drukken.

Binkie_Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 20:34

wanuu schreef:
drenterxx schreef:

Want AHFH gaat er na de vakantie mee stoppen en ik wil toch nog ergens tuig kopen.

Eerst stopte ze voor de zomer, toen in de zomer, na de zomer, volgens mij gaat ze gewoon door.

Ze stopt als ze het echt te druk krijgt...

Blackbirb

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 20:49

Hi ben ik weer, had ik alles af, vergat ik de dob van mijn camera eraf te halen.
Ik upload mijn foto's op photobucket maar telkens worden ( zelfs HD foto's ) onscherp. Heeft iemand een goede foto uploader? Aangezien ik het met een een ipad doe, Zou het ook handig zijn als er een app was...

Maar genoeg gekletst en gezeurd hier is de foto:

Afbeelding

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 20:50

AmyLyklama schreef:
Hi ben ik weer, had ik alles af, vergat ik de dob van mijn camera eraf te halen.
Ik upload mijn foto's op photobucket maar telkens worden ( zelfs HD foto's ) onscherp. Heeft iemand een goede foto uploader? Aangezien ik het met een een ipad doe, Zou het ook handig zijn als er een app was...

[ Afbeelding ]

tinypic!
maar dat is geen app ;)

Roomijsjexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 14:53

AmyLyklama schreef:

[ Afbeelding ]

Ik doe het met tinypic dat is heel handig en ze blijfen scherp!!

1. Je kiest je foto
2. Je kiest verkleinen---> message board (640x480
3.uploaden
4. Dan moet je de 2e link kopieën en hier op bokt plakken! :j
Afbeelding
{ff voorbeeldfoto} ik had ff geen andere foto bij de hand dus dit is mijn verzorgpony haha :')

Ik heb de laatste tijd echt niks gedaan met schleich we hadden problemen met wat kittens van ons :o dus dat ging ff voor :D ik ga denk zo een repaint maken en dan wat buiten fotos 8-)

En even een vraagje:
Hoe vinden jullie de fell pony hengst mooier?
1. Afbeelding
2. Afbeelding
3. Afbeelding

En wat jammer dat er TOCH weer wat mensen zijn die dit topic proberen te verpesten -O- maar zich nooit aangesproken voelen ;(

Kerewinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 15:19

@roomijsjexx
ik vind 3 het mooist <3

trouwens ik heb een nieuw paardje! de nieuwe fallabella ruin nu is mijn fallabella familie af :D

Espritfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 15:32

Ik vind het heel jammer dat er niemand op mijn bericht reageerd??

Ik heb vandaag mijn 4de falabella veulen binnen gekregen. Geen idee waarom ik er vier heb....

en er komt een pakket binnen gekocht voor 100 euro dus hopen dat t goed komt

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 15:34

AmyLyklama schreef:

[ Afbeelding ]

Leuk setje!

Espritfan, je hoeft niet altijd een reactie te hebben want ik begrijp best dat mensen denken van ja waarom een reactie als ik geen intresse heb? Maar ja. Trouwens je hebt beste veel dressuurruiters :')

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 15:40

Afbeelding
Deze omcircelde heb ik via MP gekocht (moet ze nog binnen krijgen). Weet iemand welke de achterste 2 zijn, ik dacht de Haflinger en die grote weet ik niet?

Espritfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 15:43

Xfjord schreef:
AmyLyklama schreef:

[ Afbeelding ]

Leuk setje!

Espritfan, je hoeft niet altijd een reactie te hebben want ik begrijp best dat mensen denken van ja waarom een reactie als ik geen intresse heb? Maar ja. Trouwens je hebt beste veel dressuurruiters :')

snap ik wel. maar dan heeft t voor mij geen zin om iets te plaatsen. ik heb idd te veel dressuur ruiters en hanno merries

drenterxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 15:43

@roomijsjexx ik vind ook als repaint de 3e het mooist! :D gaaf gedaan

drenterxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 15:45

EskeGirl schreef:
[ Afbeelding ]
Deze omcircelde heb ik via MP gekocht (moet ze nog binnen krijgen). Weet iemand welke de achterste 2 zijn, ik dacht de Haflinger en die grote weet ik niet?

Die achterste grote is denk ik de shire of de clydesdale, zou t niet weten. Weet de verkoper het niet?

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 15:48

Gevonden, het is inderdaad de oude Shire!
Heb 3 hele oudjes gekocht voor 5 euro per stuk :D

Joyce_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 20:04

Leuk al jullie reacties op mijn vraag!
De tijd dat jullie er mee bezig zijn valt me nog alleszins mee! Nu snap ik waarom jullie zoveel leuks kunnen maken :D

Ik ben echt helemaal verliefd op de repaint van Joysieee! Zo gaaf en zo netjes!
Op de vraag van Roomijsjexx, ik vind de derde variant het mooiste! :j Maar hoe zo bedoel je trouwens het verpesten van het topic en nooit aangesproken? Ik vind het hartstikke leuk gaan en iedereen doet lekker zijn best foto's van hun werk en stallen te plaatsen! Alleen maar leuk!
@EskeGirl, leuke aankopen voor 5 euro per stuk! Zijn oude modellen! Zeker de shire! :))

Gisteren en vandaag thuis bezig geweest met het verzinnen van namen voor onze nieuwe schleichmodellen. We hebben al onze schleichs ieder een eigen naam gegeven. Maar soms bij aankoop van 50 modellen in een keer schiet dat er nog wel eens bij in. Dus hadden we een hoop naamloze modellen :P
Maar een groot deel van de, eh wat zal het zijn, 1000 modellen hebben weer een naam! *\o/* Nu nog uploaden op de site!

drenterxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 20:36

Ik heb een site gemaakt waar ik mijn Schleich op ga plaatsen en vorderingen enz enz. Ook om het wat overzichterlijker te maken. Het grotendeel is nog niet ingevuld but that will come :)

http://christels-schleich.123website.nl

ellalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 20:46

Henrike5

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 21:04

Heel erg bedankt voor de antwoorden,
ik ga nu even reageren op iedereen vanaf pagina 124 het kan zijn dat je meerdere keren voorkomt XD

@daf3, wouw wit leer vind ik ook erg gaaf, je strijklappen? zijn ook erg gaaf!
@Joysieee, wouw ik vind hem heel erg gaaf misschien is het zijn neus? Hij oogt wat wit voor een cremello
@Roomijsjexx, dat huis <3 prachtig vooral dat krantje op de tafel
@lideli, gaaf het combineert mooi bij de parasol
@Daphene_Uria, wouw wat een prachtig hoofdstel! Hoe krijg jij het ringetje zo mooi? dat je soort van kan verstellen?
@Ellalover, die arabier vind ik gaaf, mooie kleur verschillen bij de buik.
@Joysieee, zijn snoetje zooo lief. Ik vind jou repaints prachtig
@Roomijsjexx, Creatieve foto's ook met dat zand.
@Daf3, prachig halster heel gaaf, past ook goed bij het paard zelf
@Lideli, het oogt wat groot voor het paard maar ik vind hem erg gedetailleerd.
@drenterxx, ik ben benieuwt als hij echt klaar is!
@Xminoes, mooi zeg! dat van hout zaag je het zelf uit hout of hoe doe je dat?
@Daf3, Gaaaaf, je zweepjes vind ik super bedacht. Je frondriemen vind ik altijd zo goed bedacht.
@Joysieee, wouw, ik snap dat je er trots op bent ik vind hem prachtig <3 <3
@roomijsjexx, dat bitje wouw hoe kom je er aan? en het dressuur setje zoo lief, de kleuren passen bij de ruiter
@Joysieee, wouw prachtig ik dacht dat hij al af was maar ik ben benieuwt naar het eindresultaat.
@Love_horse1, super mooi zand en ook leuk met dat teken aan de zijkant.Het meest rechtse dekje mooi en die bordjes niet voeren, echt leuk
@Espiritfan, super repaint, Je kunt wel een carrousel wedstrijd houden! en dan een 4 tal met reserve
@Amyklylama, mooi borst tuig! hoe krijg je je zadel zo netjes? echt mooi. Ik gebruik Tineypick
@Roomijsjexx, De laaste ik hou niet van vlechtjes.

pff dat was me een waslijst :Y) ik ga vaker reageren. Ik zal later nog iets posten van mijn vorderingen!

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 21:15

Ik ga van de week misschien eens een model kopen om te repainten, lang geleden :)

drenterxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 21:41

ellalover schreef:
drenterxx schreef:

Ik maak tuig en maak ook in opdracht :j mijn site: http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/hors ... pinkhorse/

Bedankt voor de link! Ik ga zeker een kijkje nemen :)