Ik ben nog nooit in het zwembad geweest Bud lust echt alles.
Mdominique
Geplaatst: 15-03-14 22:04
Toen ik ging zwemmen was het water ijskoud en al die kinderen hadden het niet koud behalve ik en mijn vriendin goldy vind het lekker als je wat water en appelsap en hooi en stukjes appel en wortel doet als slobber
Door ponyparkcity wordt je eigenlijk best wel lui want mijn dag zag er zo uit
In de ochtend naar de store om brood te halen eerst lopend maar daarna had me moeder een fiets gehuurd om te gaan fietsen dus hoefde ik niet meer te lopen :p. Toen ging ik me pony op halen en reed met die pony naar het huisje bij het huisje ging ik elke dag me pony poetsen en knuffelen en dat duurde meestal wel een uurtje. Daarna ging ik rijdend op calista met hooi netje bij me naarde giant stabiel om hooi te halen en ging weer terug naar me huisje en ging op me iPad terwijl de ponies lekker aan het eten waren. Daarna ging ik naar de pony office want daar is WiFi en terug naar het huisje ging ik draven maR dat hobbelde te veel dus ik stopte meestal meteen. ( de rest van de dag is meestal niks doen en een beetje rijden). In de avond ging ik me pony wegbrengen en daarna lopend naar het huisje. Dat was dan de hele dag.
Als je het op deze manier doet wordt je egt lui (dat merkte ik de maandag na ponyparkcity bij de voetbal training)
Ponyparkcity is voor mij juist een en al dieet kamp, maar dan 10 x zo leuk! Ben de hele dag aan het rennen en vliegen en weet ik veel wat, kom een paar keer terug om iets naar binnen te werken, en dan ga ik er weer van door hahaha
drenterxx
Geplaatst: 15-03-14 23:06
Whaha dat is best rustig, Bij ons is t wel wat drukker En ik zit in ppc nooit op de wifi Ja, alleen om ff te zeggen wie ik heb en foto's doorsturen
drenterxx
Geplaatst: 15-03-14 23:07
lolove schreef:
Ponyparkcity is voor mij juist een en al dieet kamp, maar dan 10 x zo leuk! Ben de hele dag aan het rennen en vliegen en weet ik veel wat, kom een paar keer terug om iets naar binnen te werken, en dan ga ik er weer van door hahaha